  • 81. Data: 2010-12-30 13:54:10
    Temat: Re: jak "wyprowadzic" meza z mieszkania?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-30 10:06, d...@o...pl pisze:

    > Tak, najwyrazniej to byl blad. Zauwaz jednak, co stalo sie przyczyna owego
    > wywlekania brudow, jak to ujales. Pan Andrzej Lawa (co by sie znowu nie
    > narazic na zarzuty) zapytal o przyczyny fermentu w moim malzenstwie. Jako laik
    > zalozylam, ze moze miec to w takim razie jakies znaczenie dla udzielenia
    > odpowiedzi na zadane na wstepie watku pytanie. Gdyby bowiem moim pierwotnym
    > celem bylo>wywlekanie brudow< to zrobilabym to z miejsca inicjujac watek.

    Trzeba było dalej (oprócz zapytania o poradę) nic nie pytać. Tu zawsze
    różni maglarze są ciekawi różnych brudów i maglują/przetwarzają te brudy
    ze 2 lata. Mało kto Ci udzieli fachowej porady. Może z 3 osoby tu
    piszące są rzetelne. Reszta to jakieś typki zajmujące się plotkami.
    Poszukaj sobie w internecie forum prawnego, gdzie odpowiada prawdziwy
    prawnik za free.

    --
    animka

  • 82. Data: 2010-12-30 14:27:31
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-30 14:54, animka pisze:
    > nic nie pytać

    Sorry: miało być: nic nie pisać oprócz zadanego pytania, prośby o poradę.

    --
    animka

  • 83. Data: 2010-12-30 21:08:39
    Od: d...@o...pl

    > Sorry: miało być: nic nie pisać oprócz zadanego pytania, prośby o poradę.
    Dzieki, widzisz, jako laik naprawde myslalam, ze pytanie o przyczyny ma sens,
    ze to moze miec jakies znaczenie. Brak mi zdecydowanie doswiadczenia w
    kwestiach prawnych, zreszta - w uzytkowaniu grup dyskusyjnych tez. Ale - ta
    cala historia wzbogaca mnie o mase nowych doswiadczen.

  • 84. Data: 2010-12-30 23:45:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.12.2010 22:08, d...@o...pl pisze:

> [...]
    > kwestiach prawnych, zreszta - w uzytkowaniu grup dyskusyjnych tez. Ale - ta
    > cala historia wzbogaca mnie o mase nowych doswiadczen.

    O tak, słuchaj się animki - ROTFL

  • 85. Data: 2010-12-31 08:55:27
    Od: d...@o...pl

    > O tak, słuchaj się animki - ROTFL

    No tak, zapewne powinnam sluchac przede wszystkim Ciebie.

  • 86. Data: 2010-12-31 09:05:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    d...@o...pl napisa?(a):

    > No tak, zapewne powinnam sluchac przede wszystkim Ciebie.

    Hyhy, jesli w ten sposob zwykla byłaś "rozmiawiać" z mężem to wcale
    mnie nie dziwi, że potrzebował on odskoczni ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 87. Data: 2010-12-31 09:22:57
    Od: "'Krzysztof'" <k...@a...pl>

    > d...@o...pl napisa?(a):

    > Hyhy, jesli w ten sposob zwykla byłaś "rozmiawiać" z mężem to wcale
    > mnie nie dziwi, że potrzebował on odskoczni ;)

    A ja się dziwię, że Twoja żona tak długo wytrzymuje z kretynem.
    No chyba, że jednak nie wytrzymuje.

    K.

  • 88. Data: 2010-12-31 09:41:24
    Od: "'Krzysztof'" <k...@a...pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dziekuje. Zwlaszcza za brak szykan.

    Nie przejmuj się. Tutaj to niestety normalne.
    Na dobre rady możesz_czasem_liczyć, ale o współczuciu, zrozumieniu czy
    zwykłej ludzkiej życzliwości zapomnij. Szybciej oberwiesz mięchem albo
    szyderstwem. Niektórzy tylko czekają, żeby się wgryźć w szyję kolejnej,
    nieświadomej niczego ofierze ;-) Może to sposób na odreagowanie swoich
    własnych stresów związanych z nieciekawymi doświadczeniami.
    W każdym razie trzymaj się ciepło i zastosuj do tego, co radzi Massai.

    K.

  • 89. Data: 2010-12-31 09:42:54
    Temat: Re: jak
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Dla mnie jednak tu największą wagę ma tytuł posta:
    "Jak WYPROWADZIĆ..." co rozumiem "jak zrobić kogoś w konia".

    Oczywiście nasze prawo jest wyjątkowo wredne w kwestiach
    bardzo oczywistych. Sądy z ogromną swobodą potrafią wydać
    wyrok eksmisyjny dla samotnej matki wychowującej chore dzieci
    niż pijoka, który wyjada z lodówki dzieciom jedzenie
    i tłucze po pysku kobite.

    Andrzej.

  • 90. Data: 2010-12-31 09:43:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    'Krzysztof' napisa?(a):

    [...]

    > A ja się dziwię, że Twoja żona tak długo wytrzymuje z kretynem.
    > No chyba, że jednak nie wytrzymuje.

    Masz prawo do własnej opinii bo każdy sądzi wedle swego ;)

    j.