  • 1. Data: 2004-10-22 09:35:28
    Temat: jak to jest ?
    Od: "Ewusek" <e...@p...com>

    Witam !
    Mam pewien problem i nie wiem za bardzo co zrobic.
    Jestem studentka w prywatnej szkole X na kierunku zarzadzanie - tryb
    dzienny. Po ukonczeniu drugiego roku wzielam dziekanke na rok akademicki
    2003/04. Na rok akademicki 2004/05 postanowilam wrocic tylko na studia
    zaoczne - ten sam kierunek, semestr.
    Jakie bylo moje zdziwienie jak sie dowiedzialam, ze musze na nowo zlozyc
    papiery - swiadectwo maturalne, kwestionariusz, cv, zaswiadczenie lekarskie,
    zdjecie i oczywiscie wpisowe 400 zl. Jestem zszokowana bo jak powiedzialam
    babce w dziekanacie, zeby sobie wszystko wziela z mojej teczki to
    powiedziala, ze musze sie rozliczyc z tamtej teczki tzn. zrobic obiegowke !
    i jak mi powiedziala "znajomosc prawa nikomu nie zaszkodzi".
    Jak bylam na rozmowie z pania dziekan od studiow zaocznych to powiedziala,.
    ze nie widzi problemu, zebym sie przeniosla, kobieta w dziekanacie, ktora
    wczesniej opiekowala sie moja grupa nic mi nie powiedziala, ze musze sie
    udac do innej kobiety z dziekanatu, zeby zlozyc na nowo dokumenty bo nie
    wiedziala...
    Jak sie dowoiedzialam, pani z dziekanatu od studiow zaocznych powiedziala,
    ze takie sa wymogi MEN. Dziwne. Moj maz dzwonil do MEN i dowiedzial sie, ze
    regulaminy szkoly ustalaja sobie same a MEN tylko zatwiedza. U mnie w szkole
    w regulaminie nie ma napisane, ze musze na nowo skladac papiery jak chce
    zmienic tylko tryb studiow.
    W poprzedniej Uczelni jak sie przenosilam nic takiego nie mialo miejsca,
    numer albumu pozostal bez zmian.
    Myslalam, ze tu bedzie tak samo, ze to jest jak zmiana grupy z angielskiego,
    po prostu przelozenie teczki, zwlaszcza, ze w legitymacji i indeksie nigdzie
    nie jest napisane, ze to sa studia dzienne. Wszyscy studenci maja taka sama
    pieczatke.
    Jestem bardzo zla bo zostalam potraktowana jak obca osoba a nie studentka
    tej szkoly... Prawdopodobnie dostane nowy indeks i legitymacje.
    Wiem, ze na UW nr albumu pozostaje ten sam.

    Co powinnam zrobic ?

    Pozdrawiam,
    Ewa

    PS Przepraszam, ze jest to chaotycznie napisane ale jestem podminowana...

  • 2. Data: 2004-10-22 11:15:53
    Temat: Re: jak to jest ?
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ewusek" <e...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ewa
    >
    > PS Przepraszam, ze jest to chaotycznie napisane ale jestem podminowana...

    złożyć pisemną odmowę wpłaty wpisowego 400zł. powołać sie na regulamin, na
    wczesniejszą rozmowę z osobą, która zapewniała, ze przeniesc sie mozna bez
    problemu (czyli bez opłat). i poprosić o wskazanie uzasadnienia naliczenia
    wpisowego dla studenta tej uczelni, który juz taką opłate uiścił w dniu
    przyjecia do szkoły.

    i nie płacic tego wpisowego. chodzic na zajecia, indeks przeciez pani ma.
    czekać na pisemna odpowiedź.

  • 3. Data: 2004-10-22 11:28:45
    Od: "Ewusek" <e...@p...com>

    > złożyć pisemną odmowę wpłaty wpisowego 400zł.

    niestety musialam wplacic bo niepodpisalaby mi ta pani wniosku o
    stypendium - tzn, ze jestem studentka tej szkoly ! paranoja ! a nie mialam
    czasu czekac wiec zmuszona bylam zaplacic

    > chodzic na zajecia, indeks przeciez pani ma.
    > czekać na pisemna odpowiedź.

    czyli numer albumu powinien pozostac ten sam ?

    Ewa

  • 4. Data: 2004-10-22 11:30:53
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > czasu czekac wiec zmuszona bylam zaplacic

    > czyli numer albumu powinien pozostac ten sam ?

    uwazam ze tak. bo studia sa te same tylko warunki nauki sie zmieniły z
    dziennych na zaoczne.
    robiś pismo o zwrot tej kwoty i podanie przyczyny takiego stanu rzeczy.
    jak napiszesz - to przeslij nam mailem - a rzucimy na to fachowym okiem -
    zeby było sensownie napisane.
    bo jak zaczniesz tworzyc jakies zdania - ze sie z tym nie zgadzasz, albo ze
    cie nie stac - to bez sensu. nalezy napisać tylko krótko i zwiezle pismo, w
    którym domagasz sie zwrotu 400 zł i prosba o uzasadnienie ich postepowania,
    skoro w regulaminie tego nie ma

    L.

  • 5. Data: 2004-10-22 11:54:36
    Od: "Ewusek" <e...@p...com>

> [...]
    > cie nie stac - to bez sensu. nalezy napisać tylko krótko i zwiezle pismo,
    > którym domagasz sie zwrotu 400 zł i prosba o uzasadnienie ich

    dzieki, dzisiaj napisze

    Ewa

  • 6. Data: 2004-10-22 18:27:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ewusek" <e...@p...com> napisał w wiadomości

    Proponuję jednak audiencję u Rektora. Powinno się wszystko wyjaśnić, bo z
    tego co piszesz, to przynajmniej w części dotyczącej dokumentów i obiegówki
    kobieta nie ma racji. Wszak Ty z uczelni nie odchodzisz. Co do wpisowego, to
    nie zajmuję stanowiska.