  • 1. Data: 2004-10-22 10:30:55
    Temat: Czy spóldzielnie mieszkaniowa...
    Od: "jha" <a...@a...com>

    może podnieść opłatę za centralne ogrzewanie o 50 % w stosunku do zeszłego
    roku? Ot tak nie informując wcześniej o tym nikogo?

  • 2. Data: 2004-10-22 16:04:03
    Temat: Re: Czy spóldzielnie mieszkaniowa...
    Od: "news.tpi.pl" <n...@w...pl>

    "jha" <a...@a...com> wrote in message
    > może podnieść opłatę za centralne ogrzewanie o 50 % w stosunku do zeszłego
    > roku? Ot tak nie informując wcześniej o tym nikogo?

    Witam
    Spoldzielnie wszystko moga. Ja z tymi betonami walcze o roznice w rachunkach
    za ogrzewanie i jak grochem o sciane, oni ciagle przy swoim. Tam gdzie
    odpowiedzialnosc grupowa , tam praktycznie nie ma zadnej odpowiedzialnosci.
    Pracownik spoldzielni na moje roszczenia powiedzial, ze jak chce , to moge
    isc do sadu . Oni i tak nic nie poradza. A pieniadze z czynszu biora co
    miesiac na wyplaty.
    Taki piekny ten nasz kraj......
    Pzdr.
    Sluchacz

  • 3. Data: 2004-10-22 20:04:18
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pl>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Taki piekny ten nasz kraj......

    Nie ma obowiazku 'posiadania' mieszkania spóldzielczego. Mozna je miec
    faktycznie na wlasnosc kupujac u developera.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt