    From: "Ewusek" <e...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak to jest ?
    Date: Fri, 22 Oct 2004 11:35:28 +0200

    Witam !
    Mam pewien problem i nie wiem za bardzo co zrobic.
    Jestem studentka w prywatnej szkole X na kierunku zarzadzanie - tryb
    dzienny. Po ukonczeniu drugiego roku wzielam dziekanke na rok akademicki
    2003/04. Na rok akademicki 2004/05 postanowilam wrocic tylko na studia
    zaoczne - ten sam kierunek, semestr.
    Jakie bylo moje zdziwienie jak sie dowiedzialam, ze musze na nowo zlozyc
    papiery - swiadectwo maturalne, kwestionariusz, cv, zaswiadczenie lekarskie,
    zdjecie i oczywiscie wpisowe 400 zl. Jestem zszokowana bo jak powiedzialam
    babce w dziekanacie, zeby sobie wszystko wziela z mojej teczki to
    powiedziala, ze musze sie rozliczyc z tamtej teczki tzn. zrobic obiegowke !
    i jak mi powiedziala "znajomosc prawa nikomu nie zaszkodzi".
    Jak bylam na rozmowie z pania dziekan od studiow zaocznych to powiedziala,.
    ze nie widzi problemu, zebym sie przeniosla, kobieta w dziekanacie, ktora
    wczesniej opiekowala sie moja grupa nic mi nie powiedziala, ze musze sie
    udac do innej kobiety z dziekanatu, zeby zlozyc na nowo dokumenty bo nie
    wiedziala...
    Jak sie dowoiedzialam, pani z dziekanatu od studiow zaocznych powiedziala,
    ze takie sa wymogi MEN. Dziwne. Moj maz dzwonil do MEN i dowiedzial sie, ze
    regulaminy szkoly ustalaja sobie same a MEN tylko zatwiedza. U mnie w szkole
    w regulaminie nie ma napisane, ze musze na nowo skladac papiery jak chce
    zmienic tylko tryb studiow.
    W poprzedniej Uczelni jak sie przenosilam nic takiego nie mialo miejsca,
    numer albumu pozostal bez zmian.
    Myslalam, ze tu bedzie tak samo, ze to jest jak zmiana grupy z angielskiego,
    po prostu przelozenie teczki, zwlaszcza, ze w legitymacji i indeksie nigdzie
    nie jest napisane, ze to sa studia dzienne. Wszyscy studenci maja taka sama
    pieczatke.
    Jestem bardzo zla bo zostalam potraktowana jak obca osoba a nie studentka
    tej szkoly... Prawdopodobnie dostane nowy indeks i legitymacje.
    Wiem, ze na UW nr albumu pozostaje ten sam.

    Co powinnam zrobic ?

    Pozdrawiam,
    Ewa

    PS Przepraszam, ze jest to chaotycznie napisane ale jestem podminowana...