  • 1. Data: 2004-10-22 08:57:14
    Temat: Jak zmusic administracje - niesprawny przewod kominowy
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Witam.
    Kuzynka nie moze sie doprosic w administracji, zeby zalatwili
    kominiarza, bo gdy chce napalic w piecu to dym wchodzi do mieskania.
    Administracja tlumaczy sie, ze zamawiali kominiarzy, ale Ci nie
    pojawili sie kilka razy. Sezon grzewczy w toku, a ogrzac mieszkania
    nie mozna... Jak zmusic administracje zeby zadzialala nieco
    konkretniej?
    Czy mozna im postawic pisemne ultimatum (z kopia potwierdzajaca
    dostarczenie) typu: "w ciagu 3 dni maja zalatwic kominiarza ktory
    naprawi usterke, albo kominiarz zostanie wezwany prywatnie przez
    lokatora, a rachunek bedzie musiala pokryc spoldzielnia"? Czy w
    takich pilnych przypadkach administracja rowniez ma jakies
    "przepisowe 2 tyg." na odpowiedz?? Mieszkanie komunalne...
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 2. Data: 2004-10-22 14:10:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Oct 2004, BartekB wrote:
    [...]
    >+ nie mozna... Jak zmusic administracje zeby zadzialala nieco
    >+ konkretniej?

    Hm... prawnie niezbyt może istotne, ale pismo że "pojawiające
    się zadymienie rodzi podejrzenie że jest niebezpieczne dla
    zdrowia i życia" może coś pobudzi ? :]
    BTW: zanosisz PISEMNE informacje w DWU egzemplarzach - i POTWIERDZAJĄ
    ci przyjęcie kopii ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-10-22 15:28:34
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał
    > Hm... prawnie niezbyt może istotne, ale pismo że "pojawiające
    > się zadymienie rodzi podejrzenie że jest niebezpieczne dla
    > zdrowia i życia" może coś pobudzi ? :]

    Oni sie tlumacza, ze zamawiali kominiarzy, ale Ci sie nie
    pojawili... Moze wiec pora zmienic firme kominiarska?

    > BTW: zanosisz PISEMNE informacje w DWU egzemplarzach - i
    POTWIERDZAJĄ
    > ci przyjęcie kopii ?

    Osobiscie nie praktykowalem tego, ale z urzednikami zaleca sie taka
    wlasnie rozmowe - papierkami, z potwierdzeniem przyjecia na kopii.
    Niestety, slowo mowione maja w niewielkim powazaniu, a z tego, co na
    papierku, to juz ciezko sie wyprzec :)
    pzdr.
    B.

  • 4. Data: 2004-10-25 10:29:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Oct 2004, BartekB wrote:
    [...]
    >+ > BTW: zanosisz PISEMNE informacje w DWU egzemplarzach
    [...]
    >+ Osobiscie nie praktykowalem tego

    Oj, kiedyś w "walce z komunalnym" praktykowałem :)
    Po długiej walce nawet zrezygnowali z uznawania roweru (chodzi
    o "w stanie użytkowym") za... towar łatwopalny :>
    Ale kilka takich "rund z kopiami" było :]

    pozdrowienia, Gotfryd