  • 1. Data: 2010-10-03 12:50:39
    Temat: Wyniki przetargu
    Od: qnick <r...@o...pl>

    Brałem udział w przetargu pisemnym. Wszystko wg. regulaminu spółki. Po
    rozstrzygnięciu przetargu zostałem poinformowany listownie zgodnie z
    regulaminem iż tego przetargu nie wygrałem ale nie powiadomiono mnie kto
    wygrał (nie chodzi mi o imię i nazwisko) i z jakimi warunkami
    zaproponowanymi przez niego abym mógł porównać czy moje przez przypadek
    nie były lepsze.
    Przetarg był ogłoszony na stronie internetowej spółki a czy wyniki nie
    powinny być również umieszczone na ich stronie po zakończeniu procedury
    przetargowej lub na jakimś BIP-ie bo również tą stronę spółka prowadzi.

    Spółka jest oddalona od mojego miejsca zamieszkania i nie chce mi się
    specjalnie jechać żeby zobaczyć kto wygrał, chodzi mi o to że wyniki
    przetargu chyba powinni podać na stronie. Ewentualnie na jakie przepisy
    się powołać jak do nich zadzwonię i nie będą chcieli mi podać
    rozstrzygnięcia tego przetargu ani zamieszczać ich na stronie lub
    Biuletynie Informacji Publicznej. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-03 12:58:50
    Temat: Re: Wyniki przetargu
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    trrzy spilka jest pobliczna?

    jk

  • 3. Data: 2010-10-03 13:05:30
    Od: qnick <r...@o...pl>

    W dniu 2010-10-03 14:58, malgosia pisze:
    > trrzy spilka jest pobliczna?
    >
    > jk

    Sp. z o.o.

  • 4. Data: 2010-10-03 18:48:17
    Od: "Le5zek" <l...@o...pl>

    Użytkownik "qnick" <r...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Sp. z o.o.

    Pytanie brzmi, czy spółka podpada pod ustawę o zamówieniach publicznych
    (spółka skarbu państwa) . Bo jeśli nie, to nie jest przetarg, tylko
    "przetarg" i ogłaszający ten "przetarg" (a tak naprawdę - konkurs ofert) nie
    jest do niczego zobowiązany.

    --
    Le5zek Grelak

  • 5. Data: 2010-10-03 20:17:03
    Od: qnick <r...@o...pl>

    W dniu 2010-10-03 20:48, Le5zek pisze:

> [...]
    > (spółka skarbu państwa) . Bo jeśli nie, to nie jest przetarg, tylko
    > "przetarg" i ogłaszający ten "przetarg" (a tak naprawdę - konkurs ofert)

    Do końca nie jestem pewien ale raczej na pewno nie jest to spółka Skarbu
    Państwa także to był konkurs ofert a reszta wiadomo nic nie muszą. Dzięki

  • 6. Data: 2010-10-04 06:39:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 03-10-2010 20:48, Le5zek pisze:

> [...]
    > (spółka skarbu państwa) . Bo jeśli nie, to nie jest przetarg, tylko
    > "przetarg" i ogłaszający ten "przetarg" (a tak naprawdę - konkurs ofert)

    Może być jeszcze przetarg dotyczący inwestycji fiannsowanych ze środków
    unijnych. Wtedy prywatna czy państwowanie, spółka w niektórych
    przypadkach musi przeprowadzić przetarg wg. prawa zamowień publicznych.

    Ale faktu, że startuje się w przetargu z pieniędzy unijnych nie da się
    nie zauważyć, oznaczenia są na każdym świstku.
    Ale kolega nic o tym nie wspomniał więc pewnie był to przetarg prywatny,
    w którym obowiązują takie zasady jakie sobie zamawiający wymarzy i osoby
    niezadowolone mogą co najwyżej potupać sobie ze złości.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2010-10-04 15:16:51
    Od: qnick <r...@o...pl>

    W dniu 2010-10-04 08:39, Maddy pisze:
> [...]

    > w którym obowiązują takie zasady jakie sobie zamawiający wymarzy i osoby
    > niezadowolone mogą co najwyżej potupać sobie ze złości.

    OK już wszystko wiem. Dzięki