    From: "Maras" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: j.polski w sprzedawanych towarach ?
    Date: Wed, 28 Apr 2004 11:17:21 +0200

    Witam,
    wiem, że jest prawo mówiące, że każdy towar kupiony w Polsce powinien mieć
    polski opis i instrukcję. Czy jest jakieś prawo polskie lub unijne, które
    mówi, że do pełnego użytkowania towaru musi wystarczyć znajomość j.polskiego
    ? Konkretnie chodzi mi o sprzedawane na rynku polskim filmy DVD, które w
    dużej większości nie są w całości przetłumaczone. Jest dużo wydań
    specjalnych filmów, gdzie dodatki poza filmem dorównują wartością filmowi w
    takim zestawieniu. Czy jest jakiś przepis (lub będzie od maja), który mówi,
    że należy produkt w całości przetłumaczyć ?

    --
    Pozdrawiam,
    Maras