  • 21. Data: 2009-04-22 09:00:33
    Temat: Re: internet, odliczenia, brak informacji TP
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości news:

    > ale tu mamy tą samą stawke vat - czyli promocja obiad+drugi kotlet w cenie
    > :)

    No to niech to tak zafakturą.
    Neostrada xxx zł
    usługa tv 0 zł (albo cokolwiek)

    I nie widzę problemu.

  • 22. Data: 2009-04-22 09:03:54
    Od: spp <s...@o...pl>

    Cavallino pisze:

    > No to niech to tak zafakturą.
    > Neostrada xxx zł
    > usługa tv 0 zł (albo cokolwiek)
    >
    > I nie widzę problemu.

    Z ich punktu widzenia lepiej jednak
    Neostrada - 0
    TV - xxx.

    I wyjdzie, że internet masz za darmo.
    Jakie piękne hasło reklamowe.
    :)

    --
    spp

  • 23. Data: 2009-04-22 09:07:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Z ich punktu widzenia lepiej jednak
    > Neostrada - 0
    > TV - xxx.
    >
    > I wyjdzie, że internet masz za darmo.
    > Jakie piękne hasło reklamowe.

    I jakie ciężkie pieniądze z tych łącz sprzedawanych konkurencji za 0 zł....

  • 24. Data: 2009-04-22 09:09:48
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 19:42:56 +0200, Jotte napisał(a):

    > Niezawarte trudniej ocenić ale brak przyrostu nowych wystawianych do wiatru
    > to juz coś, no i te wypowiedziane powinny najbardziej zaboleć.
    > Poszkodowani przez TePSę łączcie się! :)
    >
    > PS. Jak ja się cieszę, żem od lat nie u nich.

    Wczoraj do mnie wydzwaniał koleś - naganiacz z tepsy na neostradkę :)
    Zapytałem krótko
    - jaka mi Pan chce przedstawić ofertę?
    Facet zaczyna że może mi zaoferować "512kb"... zapytałem, przyrywając mu
    czy ma w swojej tabelce ofertę na 30Mb albo więcej - jeżeli nie ma to
    szkoda jego cennego czasu ;)
    Odpowiedział że takich parametrów nie ma - więc mu grzecznie podziękowałem
    :)

  • 25. Data: 2009-04-22 09:10:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    Cavallino pisze:

    > I jakie ciężkie pieniądze z tych łącz sprzedawanych konkurencji za 0 zł....

    ?
    Chyba nie rozumiem.

    --
    spp

    --
    spp

  • 26. Data: 2009-04-22 09:28:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ?
    > Chyba nie rozumiem.

    TPSA ma obowiązek sprzedawać hurtowo łącza w tej samej cenie co swoim
    klientom (nawet taniej, bo z rabatem).
    A UKE jest bardzo czuły na sprzedawanie usług po zaniżonych cenach.
    Więc coś takiego raczej nie wchodzi w rachubę.
    Już prędzej usługa tv za psie pieniądze - do jej świadczenia praktycznie
    żadne duże koszty nie są potrzebne (w stosunku do kosztów łącza).

  • 27. Data: 2009-04-22 09:29:56
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 22 Apr 2009 11:10:44 +0200, spp napisał(a):

    > ?
    > Chyba nie rozumiem.

    To Twój problem.
    To poczytaj o przymusowym "udostępnianiu usług innym operatorom" przez
    tepsę.

  • 28. Data: 2009-04-22 09:30:47
    Od: spp <s...@o...pl>

    Cavallino pisze:

    > TPSA ma obowiązek sprzedawać hurtowo łącza w tej samej cenie co swoim
    > klientom (nawet taniej, bo z rabatem).

    To dotyczy ściśle określonego segmentu rynku, raczej oferta dla
    klientów indywidualnych nie załapie się

    --
    spp

  • 29. Data: 2009-04-22 09:33:03
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 22 Apr 2009 11:30:47 +0200, spp napisał(a):

    > To dotyczy ściśle określonego segmentu rynku, raczej oferta dla
    > klientów indywidualnych nie załapie się

    Ten dalej nie kumaty.
    Przeczytaj post np. Cavallino jeszcze raz. Jak nie pomoże, to przeczytaj
    jeszcze z pięćdziesiąt razy - aż do skutku. Albo poproś starszego kolegę
    lub kogoś dorosłego o wytłumaczenie.

  • 30. Data: 2009-04-22 09:36:00
    Od: spp <s...@o...pl>

    Herald pisze:

    > To Twój problem.
    > To poczytaj o przymusowym "udostępnianiu usług innym operatorom" przez
    > tepsę.

    Oferta dotyczy Multipakietu, który zawsze jest sprzedawany za xxx
    zł, bez względu na to czy napiszemy że składowe to Internet za xxx a
    TV za daamo czy tez odwrotnie.
    I tak i tak musisz kupić całość.

    --
    spp