  • 11. Data: 2009-04-21 17:42:56
    Temat: Re: internet, odliczenia, brak informacji TP
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gsl07i$9fq$2@news.onet.pl spp <s...@o...pl> pisze:

    > Nie. TV nie jest mi potrzebne. :)
    No, ale neo jest... :)

    > Raczej nie zostanie zawartych lub przedłużonych. :)
    Niezawarte trudniej ocenić ale brak przyrostu nowych wystawianych do wiatru
    to juz coś, no i te wypowiedziane powinny najbardziej zaboleć.
    Poszkodowani przez TePSę łączcie się! :)

    PS. Jak ja się cieszę, żem od lat nie u nich.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2009-04-21 18:08:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > Dziwne byłoby gdybyś kupił np. w sklepie narzędziowym młotek, obcęgi
    > oraz łom, a na fakturze była tylko zbiorcza kwota.

    Jakbyś kupił młotek obcęgi i łom to by były,

    ale on kupił "zestaw monterski Mały Jasio" i ma cenę za "zestaw
    monterski Mały Jasio" i nikt nie ma pojęcia ile kosztąją obcęgi w tym
    zestawie.

  • 13. Data: 2009-04-21 18:22:16
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 16:04:58 +0200, SJS napisał(a):

    > Sytuacja niemiła bo okazało się, że internet wykupiony w TP jako
    > multipakiet nie może być odliczany od podatku
    > oczywiście przy zmianie umowy z TP z neostrady - który można było
    > odliczać od podatku - 760 zł - na multipakiet nikt mnie a po zmianie na
    > multipakiet już nie
    > rezygnacja z multipakietu to kwota około 3 tysięcy złotych a więc
    > pułapka w którą zostałem wpędzony przez TP
    > co z tym można zrobić?SJS

    Jakoś mnie to nie dziwi, że Ty w to wpadłeś.
    Trzeba było się dopytać przed wzięciem TV. Dostaniesz jakiś program za
    darmo

  • 14. Data: 2009-04-21 18:24:39
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 13:08:40 -0500, witek napisał(a):
    /.../
    > Jakbyś kupił młotek obcęgi i łom to by były,
    >
    > ale on kupił "zestaw monterski Mały Jasio" i ma cenę za "zestaw
    > monterski Mały Jasio" i nikt nie ma pojęcia ile kosztąją obcęgi w tym
    > zestawie.

    Obecnie UsługaTV kosztuje 5 zł więcej niż Neo.

  • 15. Data: 2009-04-21 19:07:48
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    jak ogłaszam, że sprzedaje zestaw obiadowy+cola za 15 zł to nie musze podawać
    składowych cen - ten zestaw to osobny produkt i wystarczy, że on ma cene...

  • 16. Data: 2009-04-21 19:23:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gasper pisze:
    > jak ogłaszam, że sprzedaje zestaw obiadowy+cola za 15 zł to nie musze
    > podawać składowych cen - ten zestaw to osobny produkt i wystarczy, że on
    > ma cene...

    Niekiedy warto rozbić na ceny, np.
    - obiad: 14,90 - 7% vat
    - cola - 0,10zł - 22% vat.

    Podobnie, choć może nie tak drastycznie, robią w barach typu mcdonald's.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2009-04-21 20:02:33
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Niekiedy warto rozbić na ceny, np.
    > - obiad: 14,90 - 7% vat
    > - cola - 0,10zł - 22% vat.
    >
    > Podobnie, choć może nie tak drastycznie, robią w barach typu mcdonald's.

    ale w przypadku TP nie ma chyba różnic w stawkach vat ?

  • 18. Data: 2009-04-21 21:15:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > jak ogłaszam, że sprzedaje zestaw obiadowy+cola za 15 zł to nie musze
    > podawać składowych cen - ten zestaw to osobny produkt i wystarczy, że on
    > ma cene...

    Spróbuj tylko, to Cię tak skarbówka prześwięci, że się w ramki nie
    wmieścisz.
    Myślałeś że cola do zestawu w McDonaldsach czy innych KFC to jest
    przypadkowo rozbita?
    Otóż nie.

    HINT: inna stawka VAT.
    A zaniżanie VAT kosztuje i to drogo.

  • 19. Data: 2009-04-21 21:16:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości news:

    > ale w przypadku TP nie ma chyba różnic w stawkach vat ?

    TPSA powinien ktoś inny prześwięcić.
    Akurat w VAT różnic nie ma, ale oni się nie chcą przyznać ile naprawdę ich
    kosztuje świadczenie usług.
    Słusznie podejrzewają, że powiedzenie prawdy źle by się dla nich skończyło
    (np. musieliby sprzedać w tej samej cenie neta konkurencji).

    Ale prędzej czy później za to bekną.

  • 20. Data: 2009-04-22 08:55:23
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

> [...]
    > Myślałeś że cola do zestawu w McDonaldsach czy innych KFC to jest przypadkowo

    ale tu mamy tą samą stawke vat - czyli promocja obiad+drugi kotlet w cenie :)