  • 1. Data: 2009-04-21 10:00:17
    Temat: Wywoz smieci i Straz Miejska
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Jaka jest podstawa prawna, do tego by Straz Miejska kontrolowala umowy
    na wywoz smieci z posesji. Przeczytalem ustawe o Strazy Gminnej i
    postawy prawnej nie znalazlem.... Zatem gdzie?

  • 2. Data: 2009-04-21 10:28:30
    Temat: Re: Wywoz smieci i Straz Miejska
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    VoyteG pisze:
    > Jaka jest podstawa prawna, do tego by Straz Miejska kontrolowala umowy
    > na wywoz smieci z posesji. Przeczytalem ustawe o Strazy Gminnej i
    > postawy prawnej nie znalazlem.... Zatem gdzie?

    Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 3. Data: 2009-04-21 11:06:36
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Sebcio pisze:
    > Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

    i bardzo dobrze niech kontrolują, mam już dosyć worków ze śmieciami w
    lasach.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2009-04-21 12:27:39
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 21 Kwi, 13:06, krzysiek82 <k...@0...pl> wrote:

    > i bardzo dobrze niech kontrolują, mam już dosyć worków ze śmieciami w
    > lasach.

    jest i oczywiscie druga strona medalu, bo znajoma ma nieruchomosc i za
    malo smieci podobno.. ;-)

    akurat tam nie mieszka i prowadzi dzialalnosc gospodarcza, czy
    posiadanie drugiego domu jest prawnym argumentem, ze tu sie smieci
    malo?

  • 5. Data: 2009-04-21 12:45:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 05:27:39 -0700, VoyteG napisał(a):

    > jest i oczywiscie druga strona medalu, bo znajoma ma nieruchomosc i za
    > malo smieci podobno.. ;-)

    Teraz jest taka koncepcja, że jak ktoś ma mało śmieci to niby do lasu
    wywozi.

    > akurat tam nie mieszka i prowadzi dzialalnosc gospodarcza, czy
    > posiadanie drugiego domu jest prawnym argumentem, ze tu sie smieci malo?

    Nie jest, przy działalności też się chyba coś uzbiera?
    Znajomy na podobne pytanie oświadczył, że śmieci segreguje -- czego
    lokalne MPO nie zapewnia -- i wywozi na własny koszt do odpowiednich
    pojemników. Co skądinąd było zgodne z prawdą.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl