  • 11. Data: 2014-11-07 13:21:26
    Temat: Re: ile stopni ma mieć woda w kaloryferku?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > Uwaga, pierwszy parametr (90/70/20) jest laboratoryjny. Bardzo rzadko
    > spotyka się instalacje, w których temperatura na wejściu do grzejnika to
    > 90 stopni.
    >
    > W nowszych budynkach gdzie zastosowano tzw. instalacje niskotemperaturowe
    > te parametry powinny wyglądać tak:
    > 75/65/20 0C (bywają też niższe pierwsze dwa parametry w zależności od typu
    > instalacji)
    > 75/65/20 oznacza, że woda wpływająca do grzejnika powinna mieć temperaturę
    > 75 stopni, po wyjściu z niego 65 stopni a temperatura w pomieszczeniu to

    a-wody-t4851.html

    Gdzie to jest prawnie napisane, genijalny człowieku,
    bo pod tym linkiem nie znalazłam,
    a normy typu:
    PN-C-04607:1997 są płatne.

    Tu mierzyłam temperaturę wody w kaloryferze , przy zaworze do odpowietrzania
    i jest 37 st Celcjusza.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
    bez mnożenia,

  • 12. Data: 2014-11-10 12:43:55
    Temat: Re: ile stopni ma mie? woda w kaloryferku?
    Od: My <a...@a...com>

    On 7 Nov 2014 13:21, "Stokrotka" wrote:

    a-wody-t4851.html

    > Gdzie to jest prawnie napisane, genijalny czlowieku,
    > bo pod tym linkiem nie znalazlam,
    > a normy typu:
    > PN-C-04607:1997 sa platne.
    >
    > Tu mierzylam temperature wody w kaloryferze , przy zaworze do odpowietrzania
    > i jest 37 st Celcjusza.

    Zdroworozsadkowo ... 90 stopni grzaloby jak popieprzone. 90 stopni
    to jest chyba w cieplowni do odbiorcy ciepla i 70 powrotu
    od tego odbiorcy. I jak sie pogoda zmienia to te 90 i 70 tez sie
    zmieniaja. W blokach sa wymienniki i one utrzymuja jakas inna
    temperature adekwatnie do instalacji. A konkretny lokator ma miec chyba
    te 20 czy 21 stopni powietrza. Niewykluczone, ze wymiennik wlasnie tyle
    daje by sie dalo tyle uzyskac.

  • 13. Data: 2014-11-10 13:25:01
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    U mnie jest to napisane na kaloryferze, od środka żeberek.
    U Ciebie nie?

    -----

  • 14. Data: 2014-11-10 13:27:02
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Weź palacza na chłopa, oni lubią flanele.

    -----

  • 15. Data: 2014-11-10 15:47:24
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >U mnie jest to napisane na kaloryferze, od środka żeberek.
    > U Ciebie nie?

    Szukałam nie znalazłam. Znalazłam nazwę kaloryfera i potem w internecie z
    trudem jego wymagania.
    Jest z grupy 75/65/20, ale z tego nie wynika, że MUSI mieć wodę z tem od 65
    do 75 st C.
    Z tego wynika, że działa najwydajniej i z mocą określoną w instrukcji , gdy
    takie właśnie parametry wody będą.

  • 16. Data: 2014-11-10 17:09:29
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-10 13:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > U mnie jest to napisane na kaloryferze, od środka żeberek.
    > U Ciebie nie?
    >

    > -----

    Nie mogłeś jej napisać, że to jest napisane w środku kaloryfera? ;)

    --
    Sonn

  • 17. Data: 2014-11-10 17:23:46
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    No przecież napisałem, u mnie jest.

    -----

  • 18. Data: 2014-11-11 11:30:29
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-10 17:23, ąćęłńóśźż pisze:
    > No przecież napisałem, u mnie jest.
    >

    > -----

    Mam na myśli "wewnątrz kaloryfera" a nie "po wewnętrznej stroni
    powierzchni żeberek". Znając ją wówczas próbowałaby rozpruć grzejnik

    --
    Sonn

  • 19. Data: 2014-11-11 14:25:23
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Jaki kulturysta, taki kaloryfer.

    -----

  • 20. Data: 2014-11-11 17:31:07
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-11-11 11:30, Sonn pisze:

    > Mam na myśli "wewnątrz kaloryfera" a nie "po wewnętrznej stroni
    > powierzchni żeberek". Znając ją wówczas próbowałaby rozpruć grzejnik

    Gdzie się poznaliście? W psychiatryku?

    --
    animka