  • 1. Data: 2010-03-06 10:20:09
    Temat: śmierć aboneneta
    Od: "gawel" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Jak to jest w przypadku umów telekomunikacyjnych? Powiedzmy tel. stacjonarny
    i umowa na czas nieokreślony - wydaje się oczywiste, że kończy się wraz ze
    śmiercią abonenta. A co z umowami na czas określony? Jest jakaś reguła?
    Ciężko to znaleźć w regulaminach.

  • 2. Data: 2010-03-06 10:25:19
    Temat: Re: śmierć aboneneta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gawel pisze:
> [...]
    > i umowa na czas nieokreślony - wydaje się oczywiste, że kończy się wraz ze
    > śmiercią abonenta. A co z umowami na czas określony?

    Też.

    > Jest jakaś reguła?

    Tak.

    > Ciężko to znaleźć w regulaminach.

    Bo trzeba czytać Kodeks Cywilny.

  • 3. Data: 2010-03-06 10:26:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gawel pisze:
> [...]
    > śmiercią abonenta. A co z umowami na czas określony? Jest jakaś reguła?

    Też się kończy.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-03-06 12:08:07
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    gawel pisze:
> [...]
    > śmiercią abonenta. A co z umowami na czas określony? Jest jakaś reguła?

    śmierć abonenta rozwiązuje umowy cywilne.

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 5. Data: 2010-03-06 14:50:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-06 13:08, crazy bejbi pisze:

    > śmierć abonenta rozwiązuje umowy cywilne.

    Coś czuję, że w pytaniu chodzi o bezumowne używanie linii po
    śmierci ... ;)

    6008

  • 6. Data: 2010-03-06 15:17:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gawel wrote:
> [...]
    > śmiercią abonenta. A co z umowami na czas określony? Jest jakaś reguła?

    obie sie koncza, co nie znaczy, ze nie zaplacisz jak korzystales.

  • 7. Data: 2010-03-07 00:22:56
    Od: "gawel" <g...@W...gazeta.pl>

    Rafał \SP\ Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > Coś czuję, że w pytaniu chodzi o bezumowne używanie linii po
    > śmierci ... ;)

    Nie, w tej sprawie chodzi o tylko o to, że chciałbym wiedzieć, czy rodzina
    zmarłego może mieć jakieś z'obowiązania z tego tytułu. Ciekawi mnie też czy
    są jakieś haki...

  • 8. Data: 2010-03-07 14:41:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gawel wrote:
    > Nie, w tej sprawie chodzi o tylko o to, że chciałbym wiedzieć, czy rodzina
    > zmarłego może mieć jakieś z'obowiązania z tego tytułu. Ciekawi mnie też czy
    > są jakieś haki...

    spadkobiercy musza zaplacic te rachunki, ktore przyjda, ale dotyczace
    uslug przed smiercia.
    Przy czym tobrze byloby tepse poinformowac o fakcie smerci, bo niby skad
    maja wiedziec.

  • 9. Data: 2010-03-07 21:36:13
    Od: grzeda <g...@g...pl>

    witek pisze:

    > Przy czym tobrze byloby tepse poinformowac o fakcie smerci, bo niby skad
    > maja wiedziec.

    To jest problem Tepsy.

    pozdr
    PG

  • 10. Data: 2010-03-09 21:27:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 7 Mar 2010, gawel wrote:

    > Nie, w tej sprawie chodzi o tylko o to, że chciałbym wiedzieć, czy rodzina
    > zmarłego może mieć jakieś z'obowiązania z tego tytułu. Ciekawi mnie też czy
    > są jakieś haki...

    Toć Rafał Ci napisał.
    Zadzwonisz po śmierci abonenta z tej linii choć jeden raz, to powstanie
    "zobowiązanie". I będziesz się kopać ze stadem prawników dużego dostawcy.
    Nie polecam ;)

    pzdr, Gotfryd