  • 1. Data: 2010-03-06 13:59:05
    Temat: Zakres działalności
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Mam firme w zakresie usługi transportowe.
    Chciałbym troche pohandlowac - musze dopisywac kolejne rodzaje dzialanosci
    w regonie?

  • 2. Data: 2010-03-06 14:19:48
    Temat: Re: Zakres działalności
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 6 Mar 2010 13:59:05 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Chciałbym troche pohandlowac - musze dopisywac kolejne rodzaje dzialanosci
    > w regonie?

    Nie

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2010-03-06 15:04:14
    Od: " GK" <k...@g...pl>

    scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Nie
    Ale problem może się pojawić, jeśli będziesz chciał sprzedać (kupić) coś od
    instytucji publicznej (urząd gminy, jednostka budżetowa itd.).

    GK

  • 4. Data: 2010-03-09 21:11:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 6 Mar 2010, GK wrote:

    > dzialanosci

    > Ale problem może się pojawić, jeśli będziesz chciał sprzedać (kupić) coś od
    > instytucji publicznej (urząd gminy, jednostka budżetowa itd.).

    Ale w REGONie są tylko "działalności podstawowe", określone
    procentowo albo w proporcji przychodów, albo ilości zatrudnionych.
    Może masz na myśli wpis do ewidencji? (on nie jest tożsamy
    z listą rodzajów ujętą w REGON i zarejestrowaną w GUS!)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2010-03-09 21:59:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

> [...]
    > Może masz na myśli wpis do ewidencji? (on nie jest tożsamy
    > z listą rodzajów ujętą w REGON i zarejestrowaną w GUS!)

    a w EDG trzeba miec podane wszystkie rodzaje?

  • 6. Data: 2010-03-10 07:10:08
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 09 Mar 2010 21:59:00 +0000, Budzik napisał(a):

    > a w EDG trzeba miec podane wszystkie rodzaje?

    Nie trzeba, dopóki ktoś w Urzędzie Skarbowym nie postanowi cię załatwić.
    Bo wtedy, to ty będziesz musiał udowadniać, że np dana usługa była
    działalnością gospodarczą a nie działalnością wykonywaną osobiście. Ze
    wszystkimi konsekwencjami (zwłaszcza tymi dotyczącymi KUP i VAT)