  • 11. Data: 2003-05-16 18:25:53
    Temat: Re: idea- windykacja zadłużeni
    Od: "Sprinter" <s...@N...detritus.olsztyn.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b9vb7o$dln$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > czytałem, że brakuje u nas czegoś na kształt "prywatnej
    > niewypłacalności/upadłości". Sąd wtedy ustala proces wychodzenia z długu.

    i na szczescie nie ma. W firmach tez tak powinno byc. Bo wlasciciel firmy X
    przed upadloscia przepisuje wszystko na np. tesciowa i majatku firmy zostaje
    tyle, ze zamiast np. 60 000 PLN dostajesz 400 [przyklad z zycia]

  • 12. Data: 2003-05-16 20:21:50
    Od: "Marek Duchnowski" <marek@nnmag(nospam-usun).net>

    niech i tak będzie

  • 13. Data: 2003-05-25 22:17:42
    Od: Robcio <r...@p...onet.pl>

    1. Sprawe prowadzi pewnie Intrum-Justitia - idiotyczna firma, ale Idea
    jeszcze bardziej.
    proponuje z nimi skontaktowac sie i moze rozloza platnosc na raty.....
    mnie rozlozyli, ale niektorzy pracownicy tej firmie to sam jad i stek
    drwin. No i przyzgotuj sie na cala mase
    idiotycznych pism i wezwan do zaplaty i na kazdym z nich bedzie inna
    kwota. Raz mniejsza raz wieksza....
    sam nie bedziesz wiedzial jaka to kwota w koncu...
    Mnie np. rozlozyli platnosc na raty (mialem dwa telefony w swojej
    firmie) ale po zaplaceniu im calej
    kwoty ok. 1800 zl za abonamenty + 1500 zl kar za zerwanie umowy odeslali
    mi 1500 zl (po 2 miesiacach w dwoch ratach) i kazali "zameldowac sie" do
    salonu Idei zeby wznowic umowe... Czysty biznes dla Idei... nowe numery
    100 zl netto sztuka, umowa na nowy okres... abonament najmniej taki jaki
    byl przez 6 miesiecy itd.
    Wnerwilem sie, zaplacilem 750 zl w kasie , w IDEA-lnym salonie formowym
    i reaktywowalem tylko jeden...

    Idea i tak z pierwsza faktura przyslala mi nowa note obciazeniowa i
    wezwanie do zapalaty na 750 zl.
    Myslalem, ze szlag mnie trafi... ale zyje.