  • 11. Data: 2017-08-20 20:06:37
    Temat: Re: https://www.rzetelny-pracownik.pl/
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    -Spo%C5%82ecznej-348547675288161/#

    > Czyli z niczym :-)

    No dobra, czyli z NICZYM. Nie będę się spierała.
    Wszystko co jest w Polsce od czasu komuny to jest NIC.

    Tak. Chałowo tłumaczył.

    --
    animka

  • 12. Data: 2017-08-20 20:19:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-08-17 o 20:06, Animka pisze:

    > Tak. Chałowo tłumaczył.

    Ale mm nadzieję, ze możesz napisać sama, co miałaś na myśli.

  • 13. Data: 2017-08-20 20:27:41
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to zagadnienie filozoficzne określane jako "palec wskazujący tuska"...

  • 14. Data: 2017-08-20 21:39:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-08-17 o 20:27, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > to zagadnienie filozoficzne określane jako "palec wskazujący tuska"...

    Komu odpisujesz i na jaki temat?

  • 15. Data: 2017-08-21 01:07:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Ale mm nadzieję, ze możesz napisać sama, co miałaś na myśli.

    To już nieistotne. Odechciało mi się nawet myśleć na ten temat.

    --
    animka