  • 1. Data: 2017-08-17 10:03:44
    Temat: Jak załozyc własne wydawnictwo
    Od: marek <m...@g...com>

    Jak załozyc własne wydawnictwo żeby moc sprzedawac ebooki np na allegro ?

  • 2. Data: 2017-08-17 23:32:59
    Temat: Re: Jak załozyc własne wydawnictwo
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-08-17 o 10:03, marek pisze:
    > Jak załozyc własne wydawnictwo żeby moc sprzedawac ebooki np na
    > allegro ?

    W analogiczny sposób, jak jakąkolwiek inna działalność gospodarczą.
    Rejestrujesz się jako wydawca przy pierwszej książce
    http://www.bn.org.pl/programy-i-uslugi/issn/tryb-uzy
    skania-numeru-issn

  • 3. Data: 2017-08-20 17:38:50
    Od: marek <m...@g...com>

    > W analogiczny sposób, jak jakąkolwiek inna działalność gospodarczą.
    > Rejestrujesz się jako wydawca przy pierwszej książce
    > http://www.bn.org.pl/programy-i-uslugi/issn/tryb-uzy
    skania-numeru-issn

    bo chciałbym na allegro sprzedawac i tam jest wymog zebym miał
    wydawnictwo, dzialanosc mam, nr isbn tez mam, a oni nadal cos kreca nosem

  • 4. Data: 2017-08-20 19:35:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-08-17 o 17:38, marek pisze:
    skania-numeru-issn
    > bo chciałbym na allegro sprzedawac i tam jest wymog zebym miał
    > wydawnictwo, dzialanosc mam, nr isbn tez mam, a oni nadal cos kreca nosem

    No to jesteś wydawcą zarejestrowanym. Możesz zacytować, co Ci napisali?
    Może chodzi o to, ze nie jesteś wydawcą tej konkretnej książki.

  • 5. Data: 2017-08-21 08:58:48
    Od: marek <m...@g...com>

    > No to jesteś wydawcą zarejestrowanym. Możesz zacytować, co Ci napisali?
    > Może chodzi o to, ze nie jesteś wydawcą tej konkretnej książki.

    Że na allegro mogą sprzedawać tylko wydawnictwa czy coś takiego, juz
    bardzo nie pamietam, dziś im napisze maila
    Tylko ze jak juz jestem autorem , wydałem ksiazke, a oni usuwaja

  • 6. Data: 2017-08-21 09:02:11
    Od: marek <m...@g...com>

    W dniu 2017-08-21 o 08:58, marek pisze:

    > Że na allegro mogą sprzedawać tylko wydawnictwa czy coś takiego, juz
    > bardzo nie pamietam, dziś im napisze maila
    > Tylko ze jak juz jestem autorem , wydałem ksiazke, a oni usuwaja

    Sprzedaż w kategorii Ebooki prowadzić mogą wyłącznie oficjalni
    dystrybutorzy po spełnieniu odpowiednich wymagań technicznych i
    podpisaniu osobnej umowy z Allegro.

  • 7. Data: 2017-08-21 09:20:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Że na allegro mogą sprzedawać tylko wydawnictwa czy coś takiego, juz
    > bardzo nie pamietam, dziś im napisze maila
    > Tylko ze jak juz jestem autorem , wydałem ksiazke, a oni usuwaja

    Masz problem z czytaniem ze zrozumieniem, i stąd problemy (dziwne u
    autora książki). To, że jesteś autorem książki nie oznacza, że spełniasz
    warunki formalne wyznaczone przez allegro do bycia wydawnictwem.
    Poczytaj jakie to są warunki, i je spełnij.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-08-21 09:48:09
    Od: marek <m...@g...com>

    W dniu 2017-08-21 o 09:20, Liwiusz pisze:

> [...]
    > warunki formalne wyznaczone przez allegro do bycia wydawnictwem.
    > Poczytaj jakie to są warunki, i je spełnij.

    Akurat nie są wymienione te warunki(chyba ze ty je widzisz), a z allegro
    nie odpisują już ze 2 tygodnie

  • 9. Data: 2017-08-21 10:26:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-21 o 09:48, marek pisze:

    > Akurat nie są wymienione te warunki(chyba ze ty je widzisz), a z allegro
    > nie odpisują już ze 2 tygodnie

    https://faq.allegro.pl/artykul/25677/publikacje-elek
    troniczne-e-booki-audiobooki-videobooki-itp

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2017-08-21 11:58:48
    Od: marek <m...@g...com>

    W dniu 2017-08-21 o 10:26, Liwiusz pisze:

    > https://faq.allegro.pl/artykul/25677/publikacje-elek
    troniczne-e-booki-audiobooki-videobooki-itp

    I dowiedziałeś sie cos z tego ?:) jakie wymagania techniczne ? itd
    mam nr isbn jestem wydawca, wiec chyba rowniez dystrybutorem, nie wiem
    jak mam to rozumiec