  • 1. Data: 2017-08-16 16:39:26
    Temat: Trybunał Narodowy
    Od: Grzegorz Niedźwiecki <l...@p...fm>

    http://trybunal-narodowy.pl/

  • 2. Data: 2017-08-16 17:16:43
    Temat: Re: Trybunał Narodowy
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    W dniu 2017-08-16 o 16:39, Grzegorz Niedźwiecki pisze:
    > http://trybunal-narodowy.pl/

    ty powski intelektualista, weź mi to wyjaśnij po co ta gadka - wolność,
    zwyciężtwo, europa skoro chodzi tylko o to, żeby wasi zsiedli na
    stołkach? i zaczeli dzielić kasę?

  • 3. Data: 2017-08-16 17:41:09
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    https://brettfish.files.wordpress.com/2014/12/trolly
    oday.jpg

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2017-08-17 17:53:19
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    standardowy numer - to dżołk z wnioskiem końcowym?

  • 5. Data: 2017-08-18 22:41:45
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-17 o 17:53, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > standardowy numer - to dżołk z wnioskiem końcowym?

    Nie. tylko zwykłe ostrzeżenie przed trolem-pieniaczem

    --
    Sonn