  • 1. Data: 2017-08-19 13:24:55
    Temat: https://www.rzetelny-pracownik.pl/
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    co Szanowne Plenum sądzi o prawnej stronie działalności

    https://www.rzetelny-pracownik.pl/

    ?

    czy poszkodowani przez pracodawców kc-ue mają jakieś możliwości obrony?
    chodzi na przykład o wgląd opinii zostawionej przez euro kompetencje...

    a inna sprawa, kupiłem nową domenę, mam zamiar zamieszczać na niej
    niewygodne dla instytucji informacje... jaka jest możliwość "zdjęcia"
    przez czuwające nad modelem optymalnym służby?

  • 2. Data: 2017-08-19 16:53:55
    Temat: Re: https://www.rzetelny-pracownik.pl/
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    np. czy zaangażowaniem i dobrymi chęciami można skutecznie naprawiać
    drukarki komputerowe - jak to prezentuje nasz tyranizator?

  • 3. Data: 2017-08-19 20:05:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-08-17 o 13:24, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > co Szanowne Plenum sądzi o prawnej stronie działalności
    >
    > https://www.rzetelny-pracownik.pl/

    Kilka słabych ogniw tu widzę, ale moze inni się odniosą - pisze o
    możliwych zagrożeniach:

    1) Ochrona danych osobowych. Dokąd opinie o pracowniku będą przychylne,
    to będzie wszystko w porządku, ale jeśli ktoś npize coś nieprzychylnego,
    to pracownik cofnie zgodę i tyle. Reasumując trochę bedzie to mało
    wiarygodne.

    2) Weryfikacja danych. Po złości będą Ci śmieci tam wrzucać, zwłaszcza,
    że to będzie darmowe.

    3) Jaki interes ma pracodawca w wyrażaniu jakiekolwiek opinii na temat
    pracownika w tym serwisie? Sprawdzić, to i owszem. Ale samemu coś tam
    wpisywać? No chyba, zę go gość wk i będzie mu chciał na złość zrobić.
    Ale to pracownik musiał by jak rozumiem najpierw tam konto założyć.

    Reasumując, ja bym nie sprawdzał w czymś takim.
    > ?
    >
    > czy poszkodowani przez pracodawców kc-ue mają jakieś możliwości
    > obrony? chodzi na przykład o wgląd opinii zostawionej przez euro
    > kompetencje...

    No le chyba nie do końca dobrym miejscem będzie taki serwis.

    > a inna sprawa, kupiłem nową domenę, mam zamiar zamieszczać na niej
    > niewygodne dla instytucji informacje... jaka jest możliwość
    > "zdjęcia" przez czuwające nad modelem optymalnym służby?

    A tu, to już zupełnie nie rozumiem, w czym rzecz. Dokąd nie naruszysz
    prawa, to sobie możesz publikować, co tam chcesz. Tyle,że kto tam będzie
    zaglądał? Moze na FB lepiej.

  • 4. Data: 2017-08-19 20:13:55
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > A tu, to już zupełnie nie rozumiem, w czym rzecz. Dokąd nie naruszysz

    chodzi o to, że obecne służby działają przeciwko obywatelowi (pamięta
    jeszcze tu Ktoś?)

  • 5. Data: 2017-08-19 20:29:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-08-17 o 20:13, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:

    > chodzi o to, że obecne służby działają przeciwko obywatelowi (pamięta
    > jeszcze tu Ktoś?)

    Jakiemu konkretnemu obywatelowi? Kilku? Wszystkim? Ty szukasz tu jakiejś
    porady, czy nudzi Ci się i głupoty chcesz popisać?

  • 6. Data: 2017-08-19 20:59:09
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    może do jutra wymyślę CI jakiś przykład coby mnie nie opierdolili...

  • 7. Data: 2017-08-19 23:03:54
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-19 o 20:13, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:

    > chodzi o to, że obecne służby działają przeciwko obywatelowi (pamięta
    > jeszcze tu Ktoś?)
    https://pl-pl.facebook.com/Ruch-Sprawiedliwo%C5%9Bci
    -Spo%C5%82ecznej-348547675288161/#

    --
    animka

  • 8. Data: 2017-08-19 23:40:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-08-17 o 23:03, Animka pisze:
    > https://pl-pl.facebook.com/Ruch-Sprawiedliwo%C5%9Bci
    -Spo%C5%82ecznej-348547675288161/#

    A co to ma wspólnego z pośrednictwem w zatrudnieniu> A w odniesieniu do
    podlinkowanego materiału: jaka pewność, ze jak przegonią złych, to ci
    nowi będą lepsi?

  • 9. Data: 2017-08-20 01:45:17
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    -Spo%C5%82ecznej-348547675288161/#

    > A co to ma wspólnego z pośrednictwem w zatrudnieniu> A w odniesieniu do
    > podlinkowanego materiału: jaka pewność, ze jak przegonią złych, to ci
    > nowi będą lepsi?
    Ma dużo wspólnego ze wszystkim co się dzieje. Pośrednictwo, czy prywatne
    agencje pracy działające w tym samym miejscu to wampiry okradające
    zatrudnionych na ogół na tydzień, a dobre papiery zatrudnionego im sie
    przydaje.
    Czy to w pracy (mafie), czy to gdzie indziej. Na każdym kroku oszustwa.
    Wymagają rzetelności od pracowników, ale i tak przyjmą nierzetelnych na
    ogół ukraińców. Itd, itd. Na ogół rządzący pracownicy z tych mafii są
    dziećmi byłych policjantów, czy innych-powiązanych z mafia pruszkowską.
    Możesz sobie myśleć co chcesz, ale ja wiem co piszę.
    Moim zdaniem nic już nie ma sensu. Są dwie Polski. Nie ma już JEDNEJ
    Polski. Czekam na ten koniec świata, który przychodzi, przychodzi i nie
    chce tak naprawdę przyjść.

    --
    animka

  • 10. Data: 2017-08-20 13:08:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-08-17 o 01:45, Animka pisze:
    -Spo%C5%82ecznej-348547675288161/#

    > Ma dużo wspólnego ze wszystkim co się dzieje.

    Czyli z niczym :-)

    > Pośrednictwo, czy prywatne
    > agencje pracy działające w tym samym miejscu to wampiry okradające
    > zatrudnionych na ogół na tydzień, a dobre papiery zatrudnionego im sie
    > przydaje.

    Zlituj się i napisz po polsku, o co Ci chodzi. Tłumaczyłaś to jakimś
    translatorem z obcego języka?

> [...]
    > dziećmi byłych policjantów, czy innych-powiązanych z mafia pruszkowską.
    > Możesz sobie myśleć co chcesz, ale ja wiem co piszę.

    No właśnie podejrzewam, że sama nie wiesz, co piszesz.