  • 31. Data: 2011-01-25 04:27:27
    Temat: Re: "honorarium" Marczuk
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/24/2011 9:40 PM, p 47 wrote:

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > Domyslam sie więc, że gdy ktos wręcza ci 100tys. zł gotówką, rzekomo ot
    > tak sobie, bez żadnego dającego sie potwierdzic powodu, to nie próbujesz
    > tego wyjasnic i wmawiasz wszystkim, ze ktos chciał zrobic ci prezent ,
    > (przy czym, zauważe na marginesie, naruszasz przepisy podatkowe i
    > skarbowe;-)

    przychodzi klient do sklepu, mówi poprosze chleb, wręcza stówę
    sprzedawcy i nagle wjeżdżają koguty a klient twierdzi, ze to łapówka dla
    sprzedawcy.

    jeśli ktoś ci wręcza umówioną wcześniej kwotę to będziesz cokolwiek
    wyjaśniał?

  • 32. Data: 2011-01-25 06:52:15
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> napisał

    > No tak, wszystko to wina Smolenska i Kaczysnkich.

    W sprawie spisków pisz do Massaia.

    > Dobrze ze twe wywody sa silnie uargumentowane...

    Czytałeś mój pierwszy post w tym wątku?

  • 33. Data: 2011-01-25 06:57:28
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał

    > PS. Czy p. Marczuk próbowała zwrócic te pieniądze, albo wyjasnić, na
    > co są przeznaczone i wystawic pokwitowanie?

    Dlaczego miałaby zwarcać jeśli były jej należne?
    Co miałaby wyjaśniać jeśli nic nie było niejasne?
    Zresztą nie miała na to czasu bo chwilę potem
    była już zatrzymana.

    > ;-)

    Szczerzysz się jak głupi do sera.

  • 34. Data: 2011-01-25 07:00:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/25/2011 12:57 AM, Alek wrote:
> [...]
    >
    > Dlaczego miałaby zwarcać jeśli były jej należne?
    > Co miałaby wyjaśniać jeśli nic nie było niejasne?
    > Zresztą nie miała na to czasu bo chwilę potem

    oskarżonemu wolno, co nie.

  • 35. Data: 2011-01-25 07:12:02
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > oskarżonemu wolno, co nie.

    Zwłaszcza jeśli linia obrony ma się opierać na żółtych papierach.

  • 36. Data: 2011-01-25 07:47:30
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pieprzenie.
    >
    > Babę w punkcie xero skazali za to że na kase fiskalną nie nabiła od
    > razu skserowania jednej kartki za 40 groszy, a tu baba bierze 100
    > tysięcy pln, ponoć za jakieś "usługi radcy prawnego", bez żadnej
    > faktury etc.
    >
    > Po prostu kpiny i tyle.
    > Pozdro
    > Massai

    Organizacja przestępcza CBA produkowała przestępstwa, akcje były bezprawne i
    nosiły znamiona przestępstw, sprawa musiała pójść do kosza, inaczej w pierwszej
    kolejności musieliby zamknąć Kamińskiego, tego gogusia Tomusia i całe to
    towarzycho...

    boukun

  • 37. Data: 2011-01-25 11:10:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-01-25 04:40, p 47 pisze:
> [...]
    > tego wyjasnic i wmawiasz wszystkim, ze ktos chciał zrobic ci prezent ,
    > (przy czym, zauważe na marginesie, naruszasz przepisy podatkowe i

    Że niby czym naruszam? Jeżeli ktoś mi daje w prezencie 100 tys. to
    powinienem to zgłosić w deklaracji i zapłacić podatek i tyle.

    Jeżeli ktoś mi daje 100 tys. za dupczenie to nawet nie muszę tego robić.

    Problem w tym, że prezentujesz podejście totalitarne:
    "Pani wzięła pieniądze? Musi to NA PEWNO przestępstwo a teraz zajmijmy
    się zamąceniem, że być może coś jest na rzeczy - nie się Pani wije i
    tłumaczy a sąd ją skazuje (50/50 szans) !"

    Nic z tego - Pani załatwiała interes i wzięła na jego poczet pieniądze.
    Legalny interes.

    I wszystko w temacie.

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 38. Data: 2011-01-25 11:15:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-01-25 04:31, p 47 pisze:
    > A samemu sprawdzic to nie łaska?

    Leń jestem.
    Powiedz mi jakiej to strasznej karze podlegam gdy przychodzi do mnie
    kontrahent i płaci mi 100 tys.

    Wg Ciebie mam go odesłać i powiedzieć "Nie, no - gotówka mi śmierdzi,
    zrób Pan (kiedyś? na św. Nigdy?) przelew"

    Tak prowadząc firmę zbankrutujesz szybciej niż myślisz.

    > Z ciekawości, -znalazłem taka stronę, -wystepuje tam powyższe nazwisko z
    > twojej stopki:
    > http://olgierd.wordpress.com/2006/08/25/arnold-buzdy
    gan-aresztowany/
    > To o tobie??

    Trudno odpowiedzieć na takie pytanie.
    Część o mnie a część to bajkopisarstwo.

    Widzę, że Olgierd jest nieuczący się i czas mu złożyć pozew.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 39. Data: 2011-01-25 11:55:49
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 25.01.2011 04:31, p 47 wrote:
    > http://olgierd.wordpress.com/2006/08/25/arnold-buzdy
    gan-aresztowany/
    > To o tobie??

    O nim, ale ta sprawa to była jedna wielka hucpa. Odprysk generowania
    haków i wykańczania biznesmenów z Wrocławia. Menda za to odpowiedzialna
    poleciała z okręgówki do rejonówki. Zauważ, że wszystkie informacje dot.
    tej sprawy opierają się na podejrzeniach, co ładnie świadczy o poziomie
    kultury prawnej - sprawa była nagłośniona przez prokuraturę zanim AB w
    ogóle został oskarżony.

    mi

  • 40. Data: 2011-01-25 12:02:02
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-01-25 12:55, mi pisze:
    > O nim, ale ta sprawa to była jedna wielka hucpa. Odprysk generowania
    > haków i wykańczania biznesmenów z Wrocławia. Menda za to odpowiedzialna

    Raczej z Poznania.
    Nas zawinęli bo z nimi handlowaliśmy.

> [...]
    > tej sprawy opierają się na podejrzeniach, co ładnie świadczy o poziomie
    > kultury prawnej - sprawa była nagłośniona przez prokuraturę zanim AB w

    Dodam, że biegli - powołani przez prokuraturę - nie dopatrzyli się
    przestępstw a samo śledztwo po 5 latach (sic!) zostało właśnie
    zawieszone bezterminowo na kołek coby jak najbardziej opóźnić nam
    możliwość składania pozwów o odszkodowania i zadośćuczynienia.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com