  • 1. Data: 2011-01-22 19:57:46
    Temat: "honorarium" Marczuk
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    Niech mnie ktoś oświeci, bo ja, to chyba jakiś głupi jestem.

    To można w Polsce przyjąć w pokaźnej kwocie zapłatę za usługę, nie
    wystawić żadnego dokumentu potwierdzającego ten obrót gospodarczy, a
    prokuratura potem "uwierzy zapewnieniom"? A skarbówka?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2011-01-22 20:02:11
    Temat: Re: "honorarium" Marczuk
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/22/2011 1:57 PM, Maruda wrote:
> [...]
    > wystawić żadnego dokumentu potwierdzającego ten obrót gospodarczy, a
    > prokuratura potem "uwierzy zapewnieniom"? A skarbówka?

    w przypadku prawników można,

  • 3. Data: 2011-01-22 20:19:29
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-01-22 21:02, witek pisze:

    > w przypadku prawników można,

    Rozumiem zatem, że prawnicy są traktowani podobnie jak prostytutki. No i
    zaczyna się to jakoś układać w logiczną całość.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 4. Data: 2011-01-22 20:21:09
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "witek"

    > w przypadku prawnikĂłw moĹźna,

    Czyli to przypadek takich "wyjetych" spod prawa? Slowom prawnika
    nalezy wierzyc bezgranicznie, inni na swoje twierdzenia musza miec
    jakis dowod. Dobrze rozumuje?
    AM

  • 5. Data: 2011-01-23 00:12:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-01-22 20:57, Maruda pisze:
    > Niech mnie ktoś oświeci, bo ja, to chyba jakiś głupi jestem.

    Raczej zindoktrynowany.

    > To można w Polsce przyjąć w pokaźnej kwocie zapłatę za usługę, nie

    Można. Możemy się umówić na spotkanie podczas, którego mi przekażesz
    pokaźną kwotę.

    Mi gotówka śmierdzi :)

    > wystawić żadnego dokumentu potwierdzającego ten obrót gospodarczy, a
    > prokuratura potem "uwierzy zapewnieniom"? A skarbówka?

    Co znaczy nie wystawić żadnego dokumentu?
    O jaki dokument konkretnie Ci chodzi?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2011-01-23 00:12:30
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-01-23 01:12, Arek pisze:
    > Mi gotówka śmierdzi :)

    Oczywiście miało być: nie śmierdzi :)

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 7. Data: 2011-01-23 02:40:19
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wystawić żadnego dokumentu potwierdzającego ten obrót gospodarczy, a
    > prokuratura potem "uwierzy zapewnieniom"? A skarbówka?

    Oczywiście można, i nie tylko to, ale jedynie pod warunkiem, ze służyć to
    ma potwierdzeniu tych rzekomo "bezprawnych" działań nienawistnego CBA pod
    kierownictwem Kamińskiego, co to smiał wcześniej świętokradczo podejrzewać
    samego ryżego cudotwórcę o dokonanie przecieków

  • 8. Data: 2011-01-23 07:07:11
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]

    > wystawić żadnego dokumentu potwierdzającego ten obrót gospodarczy, a
    > prokuratura potem "uwierzy zapewnieniom"? A skarbówka?

    Zapewne miała podpisaną wcześniej umowę, zlecenie prowadzenia sprawy,
    pełnomocnictwo itp., być może z określoną kwotą honorarium.
    Ponadto tłumaczyła się, że w chwili przyjmowania pakunku nie wiedziała
    że są w nim pieniądze. Myślała że to jakiś prezent (wcześniej już
    takie otrzymywała). Nawet opakowanie to sugerowało (firmowy papier
    perfumerii czy coś takiego - detali nie pamietam).
    Wioskowy Dżems Bąd pod kierownictwem apolitycznego fachowca spierdolił
    sprawę i tyle.

  • 9. Data: 2011-01-23 11:48:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-23 08:07, Alek pisze:
> [...]
    > perfumerii czy coś takiego - detali nie pamietam).
    > Wioskowy Dżems Bąd pod kierownictwem apolitycznego fachowca spierdolił

    Przecież gdyby to było wynagrodzenie to poszłoby na jej konto w banku
    czy w jakiejś kasie by pobrała.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-01-23 15:10:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/23/2011 5:48 AM, animka wrote:
    > Przecież gdyby to było wynagrodzenie to poszłoby na jej konto w banku
    > czy w jakiejś kasie by pobrała.

    dlaczego?