  • 1. Data: 2011-01-22 20:12:32
    Temat: kogo ma na myśli ustawa: "właściciel"
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    Witam, chodzi o ustawę: USTAWA
    z dnia 9 listopada 1995 r.
    o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu
    i wyrobów tytoniowych.

    Punkt 1a mówi o właścicielu lub zarządzającym. Ale mam problem czy
    chodzi o obiekty sportowe czy w ogóle o obiekty, na przykład blok
    mieszkalny?

    Jakie jest właściwe rozumienie tego punktu?

    <1a. Właściciel lub zarządzający obiektem lub środkiem transportu, w
    którym obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych, umieści w
    widocznych miejscach odpowiednie oznaczenia słowne i graficzne
    informujące o zakazie palenia wyrobów tytoniowych na danym terenie lub
    środku transportu, zwane dalej ,,informacją o zakazie palenia tytoniu".>

    Drugie pytanie: czy na podstawie powyższej ustawy wspólnota
    mieszkaniowa lub spóldzielnia mieszkaniowa może wprowadzić skuteczny
    zakaz palenia tytoniu na terenie, którego jest właścicielem?
    Chodzi głównie o klatkę schodową.

    Dzię?uję

    AGryppa

  • 2. Data: 2011-01-22 22:13:15
    Temat: Re: kogo ma na myśli ustawa: "właściciel"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Agryppa" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

    Mowa o właścicielu obiektu, w którym obowiązuje zakaz palenia..

  • 3. Data: 2011-01-25 07:54:57
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 21:12:32 +0100, Agryppa napisał(a):

> [...]
    > lub spóldzielnia mieszkaniowa może wprowadzić skuteczny zakaz palenia
    > tytoniu na terenie, którego jest właścicielem? Chodzi głównie o klatkę

    Wspólnota i spółdzielnia nie może wprowadzić takiego zakazu na klatce, bo
    wprowadziła go już ustawa. Wspólnota (lub spółdzielnia) ma tylko
    obowiązek wywiesić informację o tym zakazie.

  • 4. Data: 2011-01-25 11:55:38
    Od: "tadeusz" <t...@o...pl>

[...]

    Chyba z 8 kwietnia 2010r.
    Wcześniej jeszcze tak ludzie nie zgłupieli.