  • 1. Data: 2006-06-19 02:54:12
    Temat: [help] poszukuje radcy prawnego - mazowieckie !
    Od: "Mr. Mole" <m...@m...net>

    witam

    poszukuje radcy prawnego w zakresie medycyny sądowej lub osoby która mi
    pomoże / podpowie.
    Ewentualnie jakiś namiar na odpowiednią kancelarię z warszwy.

    skrócony opis :

    W dniu 04.06.2005 doznałem złamania trzonu obojczyka prawego z odłamem
    pośrednim. 09.06.2005 zostałem poddany operacji w radomskim szpitalu w
    wyniku której została
    wykonana repozycja złamania i stabilizacja dwoma drutami "K".Kończyne górną
    unieruchomiono opatrunkiem gipsowym Dessault.
    Wynik operacji nie był do końca prawidłowy bo druty nie zostały odpowiednio
    zagięte , w wyniku
    czego 11.07.2005 podczas wizyty w poradni ortopedycznej przy Szpitlu ,po
    zdjęciu opatrunku gipsowego okazało się że jeden z drutów stabilizujących.
    "K" przebił powłokę skóry i został usunięty przez lekarza. Przez 2 tygodnie
    kończyna była unieruchomiona w kamizelce obojczykowo-barkowej AR-KOB-01
    (kawałek taniego materiału z rzepami)
    Następny drut usunięto 20.07.2005.
    W okresie od 02.08.2005 do 10.11.2005 konsultowałem się: lekarzem w
    przychodni , ordynatorem szpitala , lekarzem operującym , ordynator
    ortopedii. Żaden z tych lekarzy nie miał przeciwskazań co do mojego stanu
    zdrowia, mimo że zdjęcia Rentgenowskie pokazują powikłanie stawem rzekomym w
    obrębie złamania. Nawet orzecznik w Zusie był zdania że "to jest tylko
    kosmetyczne". Natomiast już przy kolejnej wizycie inny orzecznik nie był na
    tyle bezczelny żeby takie bajki opowiadać
    Zamiast ponownej operacji : ponowna repozycja + stabilizacja , zostałem
    skierowany na rehabilitację z niezrośniętym obojczykiem. Nikt nie miał
    przeciwskazań , natomiast w wyniku rehabilitacji dziwnie napuchł mi obojczyk
    i postanowiłem udać sie do Warszawy i tam lekarz odrazu powiedział mi prawde
    o moim stanie zdrowia. I od tego dnia świadomy mojego stanu zdrowia
    chodziłem z dyktafonem do lekarzy i nagrywałem co mówią na ten temat.

    Przez okres od 02.08.2005 do 10.11.2005 podczas prywatnych konsultacji mimo
    widocznych powikłań na wykonywanych zdjęciach rentgenowskich nie zostałem o
    tym poinformowany. Do tego posiadam zapis na dyktafonie cyfrowym z 3 wizyt,
    których treść jest bardzo ciekawa.
    Zdjęcia rentgenowskie zabrałem ze szpitala aby przypadkiem nie zgineły.

    Obecnie od połowy grudnia 2005 lecze się w Warszawie , jestem po ponownej
    repozycji + stabilizacja , kończyne unieruchomiono opatrunkiem gipsowym ,
    dodatkowo jestem już po 3 przeszczepie szpiku kostnego.
    Stabilizacja drutami wykonana w warszawskim szpitalu znacząco odbiega od
    tego co mi wykonali w moim mieście. (czyt. druty nie zadają mi bólu). I w
    porównaniu do placówki która mnie żle zoperowała lekarze przypisali mi
    prawidłowe leki (czyt. coś innego niż tylko przeciwbólowe)

    Planuje pociągnąc do odpowiedzialności szpital na podstawie :
    - źle wykonanej operacji
    - zbyt krótkiego okresu unieruchomienia
    - przedawkowanie środkami znieczulającymi ból : 17 zastrzyków ketonalu + 3
    zastrzyki tramalu w ciagu 5 dni , efekt uboczny ketonalu nie jest przyjemny
    (dodam że tylko w tym szpitalu była potrzeba stosowania środków
    przeciwbólowych po operacji )
    - błędne poinformowanie pacjęta o stanie zdrowia , było to raczej działanie
    celowe jak wynika z nagrań
    - narażenie na trwałe kalectwo poprzez skierowanie na rehabilitacje zamiast
    na ponowną operację

    na jakie artykuły powinienem się powoływać ? lub jeżeli można to o linka
    poproszę do odpowiedzi

    pozdrawiam
    Damian

    smallpox[malpka]tkdami[kropka]net

  • 2. Data: 2006-06-19 14:40:16
    Temat: Re: [help] poszukuje radcy prawnego - mazowieckie !
    Od: stern <s...@0...pl>

    Mr. Mole napisał(a):
    > witam
    >
    > poszukuje radcy prawnego w zakresie medycyny sądowej

    to pojęcie jest sprzeczne samo w sobie. ;)
    R. pr. mają problemy z prawem karnym, a Tobie się medycyny sądowej
    dodatkowo zachciewa. ;)

    jeśli Cię to urządza podeślę namiar na r. pr. specjalizującego się w
    błędach lekarskich, ale z poznania.

    odezwij się, jeśli cię to interesuje.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-06-19 20:33:36
    Od: "Mr. Mole" <m...@m...net>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > to pojęcie jest sprzeczne samo w sobie. ;)
    > R. pr. mają problemy z prawem karnym, a Tobie się medycyny sądowej
    > dodatkowo zachciewa. ;)

    widać odrazu że ciemny w temacie jestem :] i dlatego pomocy szukam