  • 1. Data: 2006-06-18 22:37:45
    Temat: współwłaściciel auta - jak to zrobić?
    Od: "Mimoza" <m...@A...onet.pl>

    Witam!
    Auto zarejestrowane, a zaszła potrzeba dodać współwłaściciela. Nie chodzi
    tutaj o zniżki. Jak się przeprowadza taki proces? Osoby z jednego miasta.
    Teść - synowa.
    Pozdrawiam i z góry dziekuję za pomoc!

  • 2. Data: 2006-06-18 22:50:52
    Temat: Re: współwłaściciel auta - jak to zrobić?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Mimoza [###m...@A...onet.pl.###] napisał:
> [...]
    chodzi
    > tutaj o zniżki. Jak się przeprowadza taki proces? Osoby z jednego

    Darowizna połowy samochodu. Umowa na kartce papieru. Jak samochód nie
    jakiś szczególnie wartościowy, to podatku nie powinno być, ale PCC
    trzeba wypełnić i z tym nabojem do Wydziału komunikacji. W jeden dzień
    powinno się dać załatwić.

  • 3. Data: 2006-06-18 23:00:20
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > jakiś szczególnie wartościowy, to podatku nie powinno być, ale PCC
    > trzeba wypełnić i z tym nabojem do Wydziału komunikacji. W jeden dzień

    Hej zwolnij.
    Jaki PCC przy darowiznach?

  • 4. Data: 2006-06-19 07:45:34
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Robert Tomasik porozsypywal nastepujace haczki:
    > Darowizna połowy samochodu. Umowa na kartce papieru. Jak samochód nie
    > jakiś szczególnie wartościowy, to podatku nie powinno być, ale PCC
    > trzeba wypełnić i z tym nabojem do Wydziału komunikacji.
    Lepiej umowa K-S 1% samochodu - raczej mala szansa na zalapanie sie na
    PCC :)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-06-19 10:11:52
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Garaż w spółdzielni?
    JaC

  • 6. Data: 2006-06-19 10:49:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    witek [###w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid.###] napisał:

    > Hej zwolnij.
    > Jaki PCC przy darowiznach?

    Zapędziłem się. Podatek od darowizny. Ale to i tak w tym samym pokoju
    z reguły się załatwia :-)