  • 1. Data: 2006-06-18 19:54:59
    Temat: JEST TARYFIKATOR MANDATÓW CZY NIE????
    Od: "NORT" <hinka[USUN_TO]@wp.pl>

    WITAM

    sentencja jak w pytaniu!!

    słyszałem kilkukrotnie że niema
    przy ostatnich sytuacjach kiedy płaciłem manadat policjant zasłaniał się
    taryfikatorem, którego niechciał pokazać ponieważ niemiał
    ?!

    nort

  • 2. Data: 2006-06-18 20:06:40
    Temat: Re: JEST TARYFIKATOR MANDATÓW CZY NIE????
    Od: "Lewis" <lewisa@[WYRŻNIJ TO]poczta.onet.pl>

    > sentencja jak w pytaniu!!

    jest!!!

    Lewis
    red GSF 400

  • 3. Data: 2006-06-18 20:18:09
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable>

    NORT wrote:

    > przy ostatnich sytuacjach kiedy płaciłem manadat policjant zasłaniał się
    > taryfikatorem, którego niechciał pokazać ponieważ niemiał

    A co, zaczęli wystawiać mandaty za kaleczenie języka polskiego? Nareszcie!

  • 4. Data: 2006-06-19 06:59:13
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "NORT" <hinka[USUN_TO]@wp.pl> napisał:

    >przy ostatnich sytuacjach kiedy płaciłem manadat policjant zasłaniał się
    >taryfikatorem, którego niechciał pokazać ponieważ niemiał
    1. Mandat nie "płaci się policjantowi"
    2. Policjant wiele różnych 'rzeczy' ma (nwet przy sobie), ale ci nie
    pokazuje ;-)
    3. Tzw. taryfikator znajdziesz w rozp. z 2003 r.Dz. U. Nr 208, poz.
    2023 lub na stronie adres w stopce
    4. Zajrzyj też do słownika ortograficznego-dział pisownia "nie"
    na pewno przyda ci się także i ta wiedza :-)

    Artur Golański
    --
    http://artgola.webpark.pl/kodeks

  • 5. Data: 2006-06-19 08:44:29
    Od: "NORT" <hinka[USUN_TO]@wp.pl>

    dzięki za zwrócenie uwagi na błędy ale zaliczam się do nielicznej grupy osób
    które mogą je bezkarnie popełniać i nie mam na to wpływu
    za pozostałe wskazówki też dzięki

  • 6. Data: 2006-06-19 09:17:07
    Od: "jarek" <j...@p...waw.pl>

    Użytkownik "NORT" napisał :
    > ale zaliczam się do nielicznej grupy osób
    > które mogą je bezkarnie popełniać i nie mam na to >wpływu

    to pewnie musisz być jakimś ministrem lub posłem (skoro grupa nieliczna) u
    nich też problemy z polskim się zdarzają

    MSPANC

  • 7. Data: 2006-06-19 12:57:18
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "NORT" <hinka[USUN_TO]@wp.pl> napisał:

    >i nie mam na to wpływu
    Eee. Przecież cała reszta (prócz "nie" z czasownikami) jest w
    najlepszym porządku.

    >za pozostałe wskazówki też dzięki
    Bardzo proszę ;-)

    --
    Artur Golański

  • 8. Data: 2006-06-19 17:55:01
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    NORT <hinka[USUN_TO]@wp.pl> napisał(a):

    > dzięki za zwrócenie uwagi na błędy ale zaliczam się do nielicznej grupy osób
    > które mogą je bezkarnie popełniać i nie mam na to wpływu
    > za pozostałe wskazówki też dzięki

    Rozumiem, że jesteś upośledzony umysłowo? Współczuję...

  • 9. Data: 2006-06-19 20:36:40
    Od: "NORT" <hinka[USUN_TO]@wp.pl>

    to chyba ty jesteś uposledzony
    to że ktoś ma dyslekcję .....

  • 10. Data: 2006-06-19 21:20:11
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    NORT napisał(a):

    > to chyba ty jesteś uposledzony
    > to że ktoś ma dyslekcję .....

    Moja nauczycielka od polskiego miala cholernie zdrowe podejscie uczniow
    zaslaniajacych sie takimi papierkami.

    O ile na wszelkich klasowkach bledow nie brala pod uwage, to juz z
    wypracowan, zadanych do domu, jak najbardziej za te bledy obnizala ocene.

    Argumentacja? W domu, podczas pisania na spokojnie, mamy czas i
    mozliwosc sprawdzania pisowni we wszelkiej masci slownikow.

    Wiec nie zaslaniaj sie jakas dysleksja, bo jestes po prostu zwyklym leniem!

    Masz Worda, Open Offica, Internet? To wejsdz chociaz na www.pwn.pl i tam
    sprawdzaj zanim wyslesz cos na grupe.

    Jacek