  • 1. Data: 2006-06-18 19:33:38
    Temat: Zazalenie
    Od: "Marcin" <M...@i...pl>

    Musze napisac zazalenie na postanowienie o odmowie wszczecia dochodzenia na
    ktore mam 7 dni.Czy liczy sie data stepla pocztowego czy data dostarczenia
    do prokuratury?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-18 20:42:52
    Temat: Re: Zazalenie
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    Marcin <M...@i...pl> napisał(a):

    > Musze napisac zazalenie na postanowienie o odmowie wszczecia dochodzenia na
    > ktore mam 7 dni.Czy liczy sie data stepla pocztowego czy data dostarczenia
    > do prokuratury?

    data stempla
    pzdr
    mk

  • 3. Data: 2006-06-18 20:43:36
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-06-18 21:33, Marcin wrote:
    > Musze napisac zazalenie na postanowienie o odmowie wszczecia dochodzenia
    > na ktore mam 7 dni.Czy liczy sie data stepla pocztowego czy data
    > dostarczenia do prokuratury?

    Data stempla. Podstawa: art. 124 kpk

    --
    Przemysław Płaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have