  • 1. Data: 2004-06-16 11:52:40
    Temat: [help me] Ujęcie wody
    Od: "macgaw" <m...@i...pl>

    Od podnad 40 lat urzad miasta dzierżawił od mojej babci działkę (wtedy
    pole orne) na której jest ujęcie wody.W przyszłym tygodniu ma sie odbyc
    spotkanie w sprawie rozwiazania umowy dzierżawy.
    W umowie tej jeden z punktów brzmi : "Umowę zawiera sie na czas określony
    do chwili wykupienia działki przez UM". Nie ma tam natomist daty, kiedy
    ten wykup moze nastąpić.
    dlatego mam pytania:
    1. Czy UM moze oddać nam tą działkę z budynkami rurami i słupem
    energetycznym (ale juz bez kabli) ???
    2. Jesli stanę sie posiadaczem ujęcia wody to czy mogę prowdzić
    działalnosc gospodarcza polegającą na jej sprzedaży?

    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi
    Maciej 'macgaw' Gawlik (z zawodu informatyk)