  • 1. Data: 2004-06-12 21:00:55
    Temat: hasła reklamowe na fakturach
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    wydaje mi się, że ostatnio zapadł jakiś wyrok w tej sprawie, lecz nie mogę
    znaleźć informacji na ten temat, choć googlowałem dosyć długo.
    Może ktoś wie, gdzie można znaleźć coś na ten temat??

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-06-12 22:28:24
    Temat: Re: hasła reklamowe na fakturach
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    adamb wrote:
    > wydaje mi się, że ostatnio zapadł jakiś wyrok w tej sprawie, lecz nie mogę
    > znaleźć informacji na ten temat, choć googlowałem dosyć długo.
    > Może ktoś wie, gdzie można znaleźć coś na ten temat??

    poszukałbym na www.uokik.gov.pl

    KG

  • 3. Data: 2004-06-13 10:29:27
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > wydaje mi się, że ostatnio zapadł jakiś wyrok w tej sprawie, lecz nie mogę
    > znaleźć informacji na ten temat, choć googlowałem dosyć długo.
    > Może ktoś wie, gdzie można znaleźć coś na ten temat??

    http://arch.rzeczpospolita.pl/szukaj/archiwum.pl i wpisz: giodo

    http://tinyurl.com/37abs

    http://www.biznesnet.pl/pp/14326/

    pozdr.