    From: dobrov <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hałasliwy warsztat w bloku - czy można z tym walczyć?
    Date: Wed, 19 May 2010 14:47:59 +0200

    W dniu 2010-05-19 14:40, Liwiusz pisze:

    > A próbowałeś z nim pogadać? Tak jak sąsiad z sąsiadem, przy flaszce? Czy
    > się nie da?

    Po dobroci z tym typem to nie wchodzi w grę. To typowy gówniarz-cwaniaczek.

    Jak poszedłem do niego z sąsiadem, kiedy przesadzał jeszcze bardziej niż zwykle
    po godzinie 23, to najpierw zaczął w ten deseń, że już niedługo kończy.
    Na nasze stanowisko, że ma skończyć natychmiast (ale nikt mu przy tym od żadnych
    ch... nie wymyślał!) to zaczął się stawiać, że on właściwie to nie hałasuje
    uciążliwie i możemy se dzwonić na policję. Stanęło na tym, że zadzwonimy jak nie
    przestanie. On nieco się przyciszył ale nadal denerwował. Już miałem w ręce
    telefon żeby dzwonić ale odpuściłem - uważam że wtedy było to błędem.

    No i co z takim począć?