  • 1. Data: 2002-05-19 00:43:13
    Temat: gloszenie pogladow..
    Od: bagnet <b...@u...norville.net.nospam>

    ostatnio czesto spotykam sie na irc, usnecie z tekstami typu:
    'czy ktoś może mi podać choć jeden plus polskiej okupacji?
    według mnie przed wojną było lepiej'
    i wieloma innymi o bardzo nieprzyjemnej tresci dot. 'polskiej okupacji' i
    'polskich swin',
    czy gloszenie takich bzdur nie jest czasem nielegalne?
    wiem ze rozpowszechnianie teorii nazizmu itp sa, ale nie wiem czy w/w
    dywagacje pod to 'podpadja'
    pytam sie glownie po to zeby przynajmniej odstraszyc potencjalnych
    przeciwnikow Polski niepodleglej abuse tpsy :)

    --
    Linux user #258757