  • 1. Data: 2003-03-14 12:22:15
    Temat: ha! spam!!
    Od: "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl>

    I stało się!! Dostałem dziś spam, ofertę handlową poprzez e-mail! Chciałbym
    teraz wnieść sprawę sądową i zgarnąć 5 tyś zł (podobno tyle można dostać
    najwięcej). Gdzie powinienem się zgłosić? Na policje? do sądu? Maila zgrać
    jako dowów na dyskietke czy cały dysk zanieść!?

  • 2. Data: 2003-03-14 12:25:48
    Temat: Re: ha! spam!!
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > najwięcej). Gdzie powinienem się zgłosić? Na policje? do sądu? Maila zgrać
    > jako dowów na dyskietke czy cały dysk zanieść!?

    A niby dlaczego miałbyś coś dostać z tego powodu???
    Wysyłanie spamu jest zagrożone karą grzywny i wszystkie pieniążki pójdą
    na zmarnowanie przez skarb państwa ;-)

    Pix

  • 3. Data: 2003-03-14 12:39:35
    Od: "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl>

    pix <p...@w...pl> napisał(a):

    > A niby dlaczego miałbyś coś dostać z tego powodu???

    Zniszczyłem sobie wzrok podczas siedzenie przed monitorem i czytania tej
    oferty, zmarnowalem czas przez to ze musialem czytac ten spam, odpowiedzialem
    na maile od klientow z opoznieniem, gdyz musialem czytac spam (bycmoze
    stracilem przez to klientow????!!!), zapchalem lacze internetowe sciagajac
    spam, musialem zaplacic za sciagniety spam (gprs, ppp, whatever)

    > Wysyłanie spamu jest zagrożone karą grzywny i wszystkie pieniążki pójdą
    > na zmarnowanie przez skarb państwa ;-)

    Tak czy inaczej, niech płaci!! Gdzie powinienem się udać!? Nikt nie wie??

  • 4. Data: 2003-03-14 13:06:37
    Temat: Odp: ha! spam!!
    Od: "Adam" <b...@i...pl>

    Użytkownik Maciej Szyszko <t...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4shhn$fs1$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > najwięcej). Gdzie powinienem się zgłosić? Na policje? do sądu? Maila zgrać
    > jako dowów na dyskietke czy cały dysk zanieść!?

    Dwon na 999 !!!!
    Pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2003-03-14 13:24:50
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Maila zgrać jako dowów na dyskietke czy cały dysk zanieść!?

    jak chcesz to ja Ci zgram na dyskietke 68.000 maili takich samych jak Twoj
    :)

  • 6. Data: 2003-03-14 13:28:56
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    > Zniszczyłem sobie wzrok podczas siedzenie przed monitorem i czytania tej
    > oferty

    masz na to dowody? opinie bieglego lekarza?

    > zmarnowalem czas przez to ze musialem czytac ten spam,

    Twoj czas jest tu malo istotny

    > odpowiedzialem na maile od klientow z opoznieniem,
    > gdyz musialem czytac spam (bycmoze stracilem przez to klientow????!!!),

    nie musiales czytac tego maila, to ze spam jest uciazliwy wcale nie
    jest czyms co w jakikolwiek sposob zmusza Cie do przeczytania go.
    Wiec argument traci sens.

    > zapchalem lacze internetowe sciagajac spam,
    > musialem zaplacic za sciagniety spam (gprs, ppp, whatever)

    masz modem? posiadasz billing?
    czy stalke? (oplata niezalezna od przesylu),
    placisz za lacze? masz paragon, fakture?

    > Tak czy inaczej, niech płaci!! Gdzie powinienem się udać!? Nikt nie wie??

    jest zagrozony kara grzywny, nie oznacza - "zawsze ukarany kara grzywny".

  • 7. Data: 2003-03-14 13:47:15
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    > Twoj czas jest tu malo istotny

    Tak ci się tylko wydaje.

    > nie musiales czytac tego maila, to ze spam jest uciazliwy wcale nie
    > jest czyms co w jakikolwiek sposob zmusza Cie do przeczytania go.
    > Wiec argument traci sens.

    Musiał. Dlatego, że oczekiwał oferty od klienta. A dostał spam, którego nie
    można odróżnić od oferty dopóki się nie przeczyta. Choćby krótkiego
    fragmentu. Zatem argument jest jak najbardziej zasadny. Niestety trudno
    będzie udowodnić, że stracił klientów. Jestem pewien, że gdyby chciał
    uzyskać jakieś odszkodowanie, to sąd by go pogonił i za rozprawę musiałby
    zapłacić. Gra nie warta świeczki.
    SOTB

  • 8. Data: 2003-03-14 14:16:42
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "SOTB" <k...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Tak ci się tylko wydaje.

    :)
    jeszcze nie slyszalem aby ktokolwiek wyciagnal konsekwencje
    z tego, ze stracil 5 minut czasu.
    ale moze sie poprostu myle :)

> [...]
    > będzie udowodnić, że stracił klientów. Jestem pewien, że gdyby chciał
    > uzyskać jakieś odszkodowanie, to sąd by go pogonił i za rozprawę musiałby

    nie, nie musial. nikt mu lufy nie podstawil do glowy.

  • 9. Data: 2003-03-14 15:21:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    poczytaj pl.news.mordplik - jest instrukcja co robic :)
    Precz ze spamerstwem! :)

  • 10. Data: 2003-03-14 16:09:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    999 to pogotowie ratunkowe. On pisał, że stracił wzrok, ale chyba nie aż
    tak, by go wieść do szpitala. Może 997, bo to policja.