  • 1. Data: 2003-03-14 12:34:49
    Temat: POLICJA A PRAWO
    Od: "POLI" <d...@p...com>

    Moi drodzy grupowicze.
    Korzystam z waszej grupy pierwszy raz, i odrazu mam pytanie ?
    Czy jest prawo na policje drogową ? a mianowicie :
    Pare dni temu popełnilem wykroczenie drogowe (przekroczenie szybkości z
    60Kmh na 87 Kmh ter.zabud.)
    i nic nie było by wtym dziwnego pozatym że :
    -Promień radaru to maksymalnie 100 m (zakręt)
    -Policjant nie trzymał radaru w ręku (rozmawiał prawdopodobnie z winnym,
    lecz puszczonym wolno)
    -Czas pomiaru 2,30 minuty
    na moje stwierdzenie że prawdopodobnie to niejest mój czas i pomiar
    szybkości
    policjant siedzący na masce poloneza parsknoł śmiechem, a poprzedni
    delikwent odjechał w siną dal.
    Zaznaczam że pośiadam prawo jazdy już od 20 lat i nie raz płaciłem już
    mandaty ale z tyaką bezszczelnością
    spotkałem się pierwszy raz .

    Prosze o opinie D.P.

  • 2. Data: 2003-03-14 14:17:40
    Temat: Re: POLICJA A PRAWO
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "POLI" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > -Promień radaru to maksymalnie 100 m (zakręt)

    Radar ma większy zasięg.

    > -Policjant nie trzymał radaru w ręku (rozmawiał prawdopodobnie z winnym,
    > lecz puszczonym wolno)

    W momencie gdy Ty go ujrzałeś pewnie już było po pomiarze.

    > -Czas pomiaru 2,30 minuty

    To nie jest czas pomiaru ale czas jaki minął od dokonania pomiaru.

    > Zaznaczam że pośiadam prawo jazdy już od 20 lat i nie raz płaciłem już
    > mandaty ale z tyaką bezszczelnością spotkałem się pierwszy raz .

    Jaka bezczelność.Parsknięcie śmiechem w odpowiedzi na teksty które oni
    słyszą cały dzień prawie od wszystkich zatrzymanych.
    Po pierwsze:mogłeś odmówić przyjęcia mandatu.Po drugie: nic nie napisałeś o
    tym jak szybko jechałeś.

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 3. Data: 2003-03-14 18:53:07
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > To nie jest czas pomiaru ale czas jaki minął od dokonania pomiaru.

    a ile wg ciebie minelo od pomiaru do okazania wyniku?
    wg mnie gura minuta a nie 2.5
    wiec to najprawdopodobniej jednak nie byl jego namiar

  • 4. Data: 2003-03-14 20:14:45
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Leszku, przeczytaj jeszcze raz maila zaczynającego wątek.

    > Użytkownik "POLI" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Radar ma większy zasięg.

    I radar widzi to co jest za zakrętem? Ach, ta nasza polska technologia mnie
    zadziwia ;D

    > W momencie gdy Ty go ujrzałeś pewnie już było po pomiarze.

    > To nie jest czas pomiaru ale czas jaki minął od dokonania pomiaru.

    No tak, przez 2:30 przejechał 100m i wysiadł... hmm POLI to chyba żółwik ;)
    Tylko za co ten mandat? ;P

    > Jaka bezczelność.Parsknięcie śmiechem w odpowiedzi na teksty które oni
    > słyszą cały dzień prawie od wszystkich zatrzymanych.

    Na służbie tak czy tak nie wypada.

    > Po pierwsze:mogłeś odmówić przyjęcia mandatu.Po drugie: nic nie napisałeś
    > tym jak szybko jechałeś.

    Napisał: "Pare dni temu popełnilem wykroczenie drogowe (przekroczenie
    szybkości z
    60Kmh na 87 Kmh ter.zabud.) "

    więc chyba jasne :)

    pozdrawiam
    Alek

  • 5. Data: 2003-03-14 20:18:35
    Od: "Richard Powers" <d...@N...gazeta.pl>

    Dlaczego policjant zatrzymal owego pana dopiero 2.5 minuty od dokonania
    pomiaru kiedy pomiar zostal dokonany z policyjnego pojazdu stojacego w
    bezruchu?
    A wiec...czy tak czy inaczej cos tu jest nie tak.

    Jedynym wyjsciem byloby rozpatrzenie sprawy w sadzie, ale w Polsce nie ma
    sadow ktore rozpatruja sprawy przekroczen prawa ruchu drogowego.
    Kto wiec ma rozpatrzec owa sprawe?
    Jak zawsze mowilem. Polska bezprawiem stoji.

    Richard Powers

  • 6. Data: 2003-03-14 20:37:48
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Richard Powers wrote:
> [...]
    > sadow ktore rozpatruja sprawy przekroczen prawa ruchu drogowego.
    > Kto wiec ma rozpatrzec owa sprawe?
    > Jak zawsze mowilem. Polska bezprawiem stoji.

    Ależ są, sądy grodzkie (wydziały sądów rejonowych) się to nazywa.
    Proponuję uzupełnić wiedzę :)

    KG

  • 7. Data: 2003-03-14 20:40:40
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> pisze w

    > Po drugie: nic nie napisałeś o
    > tym jak szybko jechałeś.

    "Pare dni temu popełnilem wykroczenie drogowe (przekroczenie szybkości z
    60Kmh na 87 Kmh ter.zabud.)"

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 8. Data: 2003-03-15 02:05:04
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "POLI" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > -Czas pomiaru 2,30 minuty

    Ile??? Przez 3 kilometry Cię namierzał???

  • 9. Data: 2003-03-15 12:36:34
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Alek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No tak, przez 2:30 przejechał 100m i wysiadł... hmm POLI to chyba żółwik
    ;)

    Najpierw policjant odkłada radar, wyciąga lizak, jakiś czas trwa
    zatrzymanie.Po tym policjant podchodzi do auta (kierowcy nie wolno z niego
    wysiąść jak napisałeś) ,przedstawia się i prosi o dokumenty.Dopiero na końcu
    policjant zezwala kierowcy naudanie się do radiowozu w celu zobaczenia
    wyniku pomiaru.
    A więc 2,5 munuty jest w sam raz.

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 10. Data: 2003-03-15 12:40:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Richard Powers" <d...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b4tder$lbf$1@inews.gazeta.pl...
    > Dlaczego policjant zatrzymal owego pana dopiero 2.5 minuty od dokonania
    > pomiaru kiedy pomiar zostal dokonany z policyjnego pojazdu stojacego w
    > bezruchu?

    Nie zatrzymał po 2,5 minuty ale pokazał wynik.A między pomiarem a pokazaniem
    wyniku pomiaru jest jeszcze zatrzymanie,podejście policjanta,wylegitmowanie.

    > Jedynym wyjsciem byloby rozpatrzenie sprawy w sadzie, ale w Polsce nie ma
    > sadow ktore rozpatruja sprawy przekroczen prawa ruchu drogowego.

    Napisów na kuchenkah mikrofalowych mówiące o tym że nie służą do suszenia
    zwierząt też nie ma ;))

    > Polska bezprawiem stoji.

    Ale w Polsce nigdy nie zaibjano indian;))

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"