  • 1. Data: 2003-03-14 11:55:29
    Temat: zmiana daty rozpoczęcia DG
    Od: "plemek" <p...@i...pl>

    We wpisie do ewidencji DG określa się datę rozpoczęcia DG.
    Załóżmy, że robie to dziś i podaje datę rozpoczęcia DG na 1 września. -
    czyli do tego czasu nie ma obowiązku zgłaszania do ZUS i US.
    W jaki sposób natomiast zmienić tą datę - załóżmy, że sie rozmyśliłem z 1
    września i będę chciał rozpocząć DG 1 lipca - w jaki sposób zgłosic to w
    urzędzie, który dokonał wpisu do ewidencji?

  • 2. Data: 2003-03-14 13:16:33
    Temat: Re: zmiana daty rozpoczęcia DG
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "plemek" <p...@i...pl> napisał:

    >w jaki sposób zgłosic to w urzędzie, który dokonał wpisu do ewidencji?
    Po prostu udać się do urzędu, wypełnić druk w/s zmian, dokonać
    odpowiedniej opłaty i... gotowe ;-)

    Artur Golański

  • 3. Data: 2003-03-14 21:42:39
    Od: "Dan" <d...@u...pf.pl>

    > Po prostu udać się do urzędu, wypełnić druk w/s zmian, dokonać
    > odpowiedniej opłaty i... gotowe ;-)

    A po co? Jezeli jeszcze nic nie zalatwiales w US i ZUS to nic nie robisz.
    Z tego co pamietam (poszukaj w archiwum pl.biznes) rozpoczecie DG
    liczy sie od dnia wystawienia lub otrzymania fvat/paragonu
    a to co jest wpisane na wniosku to "orientacyjna" data rozpoczecia,
    wiec rownie dobrze moze byc poslizg ;)

  • 4. Data: 2003-03-15 15:36:49
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Dan" <d...@u...pf.pl> wrote in message

> [...]
    > liczy sie od dnia wystawienia lub otrzymania fvat/paragonu
    > a to co jest wpisane na wniosku to "orientacyjna" data rozpoczecia,

    Egzaktly. Olej date - liczy sie "rozpoczecie dzialalnosci" a nie "data w
    zgloszeniu".

    Depi.