eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancje... › gwarancje...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "PePe" <p...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancje...
    Date: Sun, 10 Feb 2002 15:47:05 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <a461kt$dkr$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pl57.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1013352925 13979 217.99.113.57 (10 Feb 2002 14:55:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Feb 2002 14:55:25 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6700
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:83835
    [ ukryj nagłówki ]

    witam.

    kupilem karte graficzna (creative gf 2 mx na DDR'ach) 2 marca 2001,
    gwarancja zostala udzielona na rok. obecnie karta nie dziala tak, jak
    powinna, jest problem z wysylaniem koloru czerwonego na ekran
    (sprawdzalem na roznych kablach i monitorach). probem polega na tym, ze
    obecnie creative w zasadzie wycofal sie z robienia kart graicznych,
    nigdzie w cennikach i ofertach nie jest dostepna. w warunkach gwarancji
    wymienione jest, ze:

    5. Wady ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte w terminie 21 dni
    roboczych od daty dostarczenia sprzętu bądź 30 dni roboczych w przypadku
    konieczności sprowadzenia z zagranicy niezbędnych do naprawy części.

    6. Klientowi przysługuje prawo żądania wymiany sprzętu na nowy, jeżeli:
    a) w ciągu pięciu dni od daty zakupu sprzęt ulegnie uszkodzeniu
    (stwierdza pracownik serwisu)
    b) w okresie gwarancji dokona sześciu napraw gwarancyjnych a sprzęt
    nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające eksploatowanie go zgodnie z
    przeznaczeniem
    c) serwis gwarancyjny stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest
    niemożliwe
    d) naprawa nie zostanie dokonana w terminie określonym w punkcie 5 lub
    innym uzgodnionym na piśmie z Klientem. Przy wymianie sprzętu na nowy
    potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych z winy Klienta
    elementów oraz koszty ich wymiany.

    pkt 6.b. 'uzgodnionym na pismie z klientem'. czyli jezeli sie nie zgodze
    na przedluzenie 30-dniowego terminu, to musza mi wymienic karte?

    poniewaz uszkodzenie, ktore opisuje mozna teoretycznie zaklasyfikowac
    jako mechaniczne (czasem przy ruszaniu kablem kolor czerwony sie
    pojawia, podejrzewam jakiesz uszkodzenie przy wyjsciu na k. graf), to
    jak moge dochodzic prawa do naprawy? gdzie moge sie odwolac? i ostanie
    pytanie, skoro karta nie jest produkowana, to czy moge rzadac zwrotu
    pieniedzy? przypuszczam, ze beda mi proponowali wymiane na inna karte,
    ale z oczywistych wzgledow wole gotowke. kiedy moge odmowic wymiany?

    dzieki
    --
    [ pozdrawia pE. ]
    mugole wszystkich krajow...



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1