  • Data: 2002-02-11 15:46:12
    Temat: Re: gwarancje...
    Od: "PePe" <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" napisał:

    | żądać tez zresztą nie - to nie rękojmia.
    OK... a jezeli karta nie moze byc naprawiona, ani wymieniona na nowa o
    _dokladnie_ takich samych parametrach, to czy musza oddac kase?
    przypuszczam, ze skoro nie produkuja, beda chcieli mi dac inna karte
    gf2mx 400, ale to juz nie sa karty o takich parametrach (o ile wiem moja
    karta jest jedynym gf2mx na ddr'ach..., a wszystkie inne sa na
    sdr'ach...)

    --
    [ pozdrawia pE. ]
    mugole wszystkich krajow...