  • 1. Data: 2005-04-09 17:30:32
    Temat: gwarancja-termin
    Od: "Agnes" <d...@p...onet.pl>

    Prowadzę sklep. Sprzedałem klientowi pewną rzecz, która objęta jest 2-
    letnią gwarancją. Przed sprzedażą ta rzecz przeleżała u mnie "na półce"
    ładnych kilka miesięcy, bo nie należy do towarów zbyt często sprzedawanych.
    Ostatnio, po ponad rocznym używaniu klient przyszedł ją reklamować, bo
    przestała działać. Zwróciłem się więc do hurtowni, w której ją nabyłem, a
    tam usłyszałem, że termin gwarancji minął. Od kiedy liczy się dla mnie
    (sprzedawcy) termin gwarancji ? Czy od daty mojej sprzedaży klientowi
    detalicznemu, czy od momentu zakupu rzeczy przeze mnie w hurtowni ? W
    hurtowni poinformowano mnie, że czas biegnie od chwili mojego zakupu u nich
    i ewentualne ryzyko przeleżenia towaru na półce należy do mnie. Pozdrawiam,
    Kamil.

  • 2. Data: 2005-04-09 17:40:13
    Temat: Re: gwarancja-termin
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Agnes napisał(a):
> [...]
    > i ewentualne ryzyko przeleżenia towaru na półce należy do mnie. Pozdrawiam,

    Określają to warunki gwarancji.
    Gwarancja została udzielona Tobie (sprzedawcy) czy kupującemu?

    KG