  • 1. Data: 2003-11-26 20:35:02
    Temat: gwarancja ??
    Od: "JaroSz" <2...@w...pl>

    Gdzie mogę znaleźć odpowiednie przepisy mówiące o tym, że jeżeli gwarant nie
    wykonał naprawy gwarancyjnej, to ja jako klient mogę domagać się NOWEGO
    sprzętu wolbnego od wad LUB ZWROTU GOTÓWKI. Nie ukrywam, że ta druga
    możliwość bardziej mi odpowiada ......

    Z góry dzięki za porady :)

    Jarek

  • 2. Data: 2003-11-26 20:59:41
    Temat: Re: gwarancja ??
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    gearancja to umowa. tam musisz szukac odpowiednich uregulowan chyba ,ze
    wykonujesz swe prawa z "niezgodnosci towaru...." wtedy szukaj w KC

    pozdr
    Lukasz

  • 3. Data: 2003-11-26 21:03:28
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    JaroSz wrote:
> [...]
    > wykonał naprawy gwarancyjnej, to ja jako klient mogę domagać się NOWEGO
    > sprzętu wolbnego od wad LUB ZWROTU GOTÓWKI. Nie ukrywam, że ta druga

    nigdzie, bo ich nie ma

    KG

  • 4. Data: 2003-11-26 21:05:14
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 26 Nov 2003 21:35:02 +0100, "JaroSz" <2...@w...pl>
    zakodował:

    >Gdzie mogę znaleźć odpowiednie przepisy mówiące o tym, że jeżeli gwarant nie

    W umowie gwarancyjnej.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-11-26 22:31:37
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Lookasik wrote:
    > gearancja to umowa. tam musisz szukac odpowiednich uregulowan chyba ,ze
    > wykonujesz swe prawa z "niezgodnosci towaru...." wtedy szukaj w KC

    raczej w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej

    KG

  • 6. Data: 2003-11-27 06:49:18
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > raczej w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej

    no tak ale z tego co slyszalem /byc moze sie myle/ to przy ostatniej
    nowelizacji KC /oferta, procura itd itp/ to tez mialo wejsc do KC

    pozdr
    Lukasz