  • 1. Data: 2003-11-26 20:59:52
    Temat: Pomocy!! Spadek - Bardzo pilne!!! (troszkę długie)
    Od: "Ania " <a...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Dostałam wezwanie na sprawę o spadek po: moim dziadku (zmarł jako pierwszy,
    nie pozostawił testamentu), mojej matce (następna w kolejce, również nie
    zostawiła testamentu) i mojej babce (żona dziadka, zostawiła testament. Babka
    sporządziła testament allograficzny w obecności pani z USC, ustnie podał
    treść testamentu i podpisała go, sęk w tym, że babka w tym czasie była już
    bardzo chora (po wylewie) i jej podpis na protokole ze sporządzania
    testamentu jest delikatnie powiedziawszy &#8211; nie czytelny. Z tego, co ja się
    orientuję to gdyby pani z USC napisał w tym protokole uwagę, że z powodu
    choroby podpis jest taki, jaki jest to wszystko byłoby O.K ale ona tego nie
    zrobiła. W związku z powyższym oraz z tym, że babka w swoim testamencie
    rozporządzał całym majątkiem, również tym, który przed śmiercią należał do
    dziadka, napisałam do sądu pismo, aby babki testament unieważnić i cały
    spadek podzielić wg ustawy. I w tym momencie pojawił się mój problem, bo sąd
    wezwał mnie do przedstawienia (w terminie tygodnia) dowodów na to, co
    napisałam, tylko, że nie jest to proste, bo ja wprawdzie wiem, że babki
    podpis normalnie wyglądał zupełnie inaczej, ale niestety nie pisywała do mnie
    listów, więc nie jestem w stanie tego udowodnić, wiem też, że dziadek raczej
    nie zapisał przed śmiercią jej swojego majątku, ale nie mam na to dokumentów.
    Teraz moje pytanie: czy i ewentualnie, co w tej sytuacji powinnam zrobić???
    Czasu mało mi zostało (2 dni) i pomysłu żadnego nie mam. Bardzo proszę o
    odpowiedź i z góry dziękuję.
    Ania

  • 2. Data: 2003-11-27 00:29:12
    Temat: Re: Pomocy!! Spadek - Bardzo pilne!!! (troszkę długie)
    Od: "Ania " <a...@N...gazeta.pl>

    Czy nie ma nikogo kto by mógł mi odpowiedzieć?? Pomóżcie, proszę!
    Ania

  • 3. Data: 2003-11-27 00:45:14
    Od: Eustachy <e...@n...pl>

    Ania wrote:
    > Czy nie ma nikogo kto by mógł mi odpowiedzieć?? Pomóżcie, proszę!
    > Ania

    Pewnie są ale śpią. Cierpliwości dziewczyno, jest prawie druga w nocy.
    Eustachy

  • 4. Data: 2003-11-27 15:04:13
    Od: "Ania " <a...@N...gazeta.pl>

    > Pewnie są ale śpią. Cierpliwości dziewczyno, jest prawie druga w nocy.
    > Eustachy

    teraz jest 4 po południu, pewnie nie śpią a i tak nikt nie chce odpowiedzieć.
    Pomóżcie!!
    Ania

  • 5. Data: 2003-11-27 17:28:51
    Od: "Mecenas" <m...@n...pl>