    From: "idiom" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwałt na mężczyźnie -> dziecko
    Date: Sat, 25 Sep 2004 13:37:21 +0200

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:cj3jlk$2v8v$1@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > Nie ma to jak stereotyp zboczenca, lysy, gruby, nieumyty i smierdzacy...
    >
    > Rozumiem ze gdy laske zgwalci Apollo, to nie bedzie
    > to gwalt a przyjemnosc?

    Tomku, czy Ty w ogóle zauważyłeś, że nie rozmawiamy o gwałcie jako takim,
    tylko o gwałcie na kobiecie, która marzy o tym, żeby zostać zgwałconą w
    swoich marzeniach seksualnych ?

    Skoro twierdzę, że nie zawsze dla takiej kobiety gwałt może być spełnieniem
    marzeń, to przytaczanie przykładu, w którym gwałciciel bylby Adonisem nie
    byłoby najlepszym rozwiązaniem. Zatem przytoczyłam tylko ten przykład, który
    poparł mój pogląd, pomijając ten, który z mojego punktu widzenia nie wnosił
    nic do dyskusji.
    "gdy się trafi" nie oznacza chyba "każdy gwałciciel to"

    Ale cieszę się, że obaliłeś również stereotyp, że każdy mężczyzna (w
    odróżnieniu od kobiety) potrafi myśleć logicznie i wyciągać wnioski.

    pozdrawiam

    Monika