  • 1. Data: 2005-12-09 16:27:30
    Temat: grzywna ustawowa
    Od: "Mirek" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl>

    witam,
    ile wynosi grzywna ustawowa, którą nakłada komornik w przypadku nie
    odpisania mu w ustaowym terminie na pismo? Pismo dotyczyło podania
    informacji o pracowniku - jego wynagrodzenia.

    pozdrawiam,
    mirek

  • 2. Data: 2005-12-09 17:03:15
    Temat: Re: grzywna ustawowa
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "Mirek" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl>

    > witam,
    > ile wynosi grzywna ustawowa, którą nakłada komornik w przypadku nie
    > odpisania mu w ustaowym terminie na pismo?

    A ile było opóźnienia?
    Jest grzywna do 500 zł za nieuzasadnioną odmowę udzielenia lub udzielenie
    informacji fałszywych.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Some people are alive only becuse it's illegal to kill them.

  • 3. Data: 2005-12-09 17:35:30
    Od: "Mirek" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > You have one message from: "Mirek" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl>
    >
    > A ile było opóźnienia?
    > Jest grzywna do 500 zł za nieuzasadnioną odmowę udzielenia lub udzielenie
    > informacji fałszywych.

    polegało to na tym, że przyszło pismo do zakładu pracy z żadaniem
    poinformowania komornika o wysykości wynagrodzenia pracownika. Trzeba było
    na to odpowiedzieć w ciągu iluś tam dni - nie pamiętam. Prezes miał odpisać
    i nie odpisał. Dziś przyszło pismo ponaglające z informacją o wskazanie
    osoby odpowiedzialnej za niedpisanie celem nałożenie grzywny ustawowej. Z
    tego co wyliczyłem, to opóźnienie wyniosło ciut ponad miesiąc.

    pzdr
    Mirek