eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogrozi, krzyczy... a sprawa jest prosta › grozi, krzyczy... a sprawa jest prosta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "XHS" <x...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: grozi, krzyczy... a sprawa jest prosta
    Date: Wed, 25 Aug 2004 14:22:07 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <cgi05h$t55$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: bxi221.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1093436402 29861 83.30.2.221 (25 Aug 2004 12:20:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Aug 2004 12:20:02 +0000 (UTC)
    X-Original-Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4942.400
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4942.400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:236051
    [ ukryj nagłówki ]

    jakiś rok temu sprzedałem komuś (prywatna sprzedaż - ogłoszenie w necie)
    nagrywarkę Pioneer 105...
    zobowiązałem się na gwarancję 2 lata...
    nagrywarka padła..
    ktoś ją odesłał...
    niestety naprawa przeciągała się - jest to model już nieprodukowany...
    ktoś się niecierpliwił, zagroził sądem, zażądał zwrotu pieniędzy...
    wyznaczył ostateczny termin wysyłki.... a potem sąd.

    zrobiłem wszystko co w mojej mocy - i spełniłem ten wymóg terminu wysyłki.
    jednakowoż zamiast pioneera 105, dostarczyłem asusa, dokładnie tego:
    http://cdrinfo.pl/cdr/hard/Asus_DRW-0402P/1.php

    jest to dokładnie pioneer 105, tyle, że oklejony logiem asusa...

    niestety ktoś się zdenerwował, że to nie ta nagrywarka...
    na nic zdały się moje tłumaczenia..., że to jest to samo - przytaczanie
    powyższego linku.... itd.

    zaproponowałem, że gdy "prawdziwy" pioneer 105 wróci z serwisu, dokonamy
    wymiany na mój koszt, a na chwilę
    obecną niech "ktoś" używa tejże... skoro mu nie odpowiada, że posiada
    Pioneera 105 z logiem asusa....

    dodam, iż ta nagrywarka jest/była droższa od pioneera 105 - mimo, że to
    DOKŁADNIE to samo...

    niestety ów człowiek jest baaardzo nerwowy, groził mi nawet przez telefon...
    i kazał zwrócić pieniądze, mimo posiadania w/w nagrywarki,
    uważam to za próbę wymuszenia...

    nie było żadnych oficjalnych pism

    grozi sądem i kontrolą skarbową i bóg wie czym jeszcze...
    ja ze swej strony uważam, że można było sprawę załatwić kulturalnie i
    polubownie - do tego dążyłem....



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1