eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogrozi, krzyczy... a sprawa jest prosta › Re: grozi, krzyczy... a sprawa jest prosta
  • Data: 2004-08-27 08:01:52
    Temat: Re: grozi, krzyczy... a sprawa jest prosta
    Od: "L." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "XHS" <x...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cgjbpj$nva$1@korweta.task.gda.pl...
    >
    > > Cały problem, to brak dowodów na piśmie. Moim zdaniem jesteś w porządku.
    > > Zwłaszcza, jeśli w "gwarancji" nie było terminu zwrotu. Jeśli gość
    > > faktycznie będzie się bardzo rzucał, to ewentualnie mógłbyś złożyć
    > > zawiadomienie ze 191 kk. Ale będą kłopoty dowodowe. Ja bym gościowi na
    > > piśmie (nie mailem) za pokwitowaniem zwrotnym wysłał właśnie mniej
    więcej
    > > takie wyjaśnienie, jak napisałeś na grupę i spał spokojnie.
    > >
    > > Po powrocie nagrywarki z serwisu wymień ją na tę dostarczoną tymczasowo
    i
    > po
    > > sprawie.
    > >
    >
    > dzięki, tylko w grę wchodzi wyłącznie wysyłka....

    to wyślij mu pismo z propozycją wymiany i że jeśli odeśle Asusa - otrzyma
    pioniera.
    Napisz coś w stylu "zgodnie z telefonicznymi ustaleniami, informujemy pana,
    ze naprawa gwarancyjna Pioniera zakończyła się w dniu .... i w związku z tym
    proponujemy wymianę ASUSA na Pion."

    jak nie odesle tamtego asusa to nic mu nie zwracaj .
    nie chciał to nie.
    i bedziesz w razie czego kryty.

    L.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1