  • Data: 2004-08-25 13:22:58
    Temat: Re: grozi, krzyczy... a sprawa jest prosta
    Od: "XHS" <x...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proponuje mu napisac ze jesli bedzie Ci nadal grozil to kierujesz sprawe
    na
    > Policje, albo jesli wolisz mozesz od razu to zrobic

    dobry pomysł

    > Facet najwidoczniej zdaje sobie sprawe ze nic nie wskura i proboje w tak
    > wredny sposob wyludzic od Ciebie pieniadze

    wszystko OK - choć ja mu częściowo przyznaję rację z tą nagrywarką, niemniej
    nie pozwolę sobą pomiatać, ani nie będę komuś to tyłka wchodził...
    otrzymał praktycznie dokładnie to samo co mi wysłał - pioneera - tylko z
    naklejką asusa, chciałem dobrze to załatwić
    a na wyznaczony termin "prawdziwego" pioneera nie miałem....