  • 1. Data: 2003-05-21 06:55:18
    Temat: godziny nadliczbowe
    Od: gsks <g...@w...pl>

    Czy ktos moglby mi wyjasnic czy w zamian za przepracowane godziny
    nadliczbowe w przypadku gdy czas wolny nie jest udzielany na wniosek
    pracownika (ktory wyrazil chec otrzymania ekwiwalentu pienieznego)
    nalezy sie dodatkowe 50% wolnego czasu?
    Nie wynika to dla mnie jasno z brzmienia art. 134 oraz 143 Kodeksu Pracy.
    Dzieki
    Grzesiek

  • 2. Data: 2003-05-21 13:30:45
    Temat: Re: godziny nadliczbowe
    Od: Anna Hajduk <a...@m...pl>

    nie .... ekwiwalent wyplacony stanowi calkowite zadoscuczynienie za
    nadgodziny.

    pozdrawiam,
    Ania Hajduk

    gsks napisa?(a):

  • 3. Data: 2003-05-22 06:39:46
    Od: gsks <g...@w...pl>

    Moze nie wyrazilem sie calkiem jasno ale napisalem, ze czas wolny jest
    udzielany z powodu decyzji pracodawcy, ktory zdecydowal o takim sposobie
    zadoscuczynienia. Jaki jest dokladny przepis wykonawczy mowiacy, ze za 8
    przepracowanych godzin nalezy sie 12 godzin wolnych.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 4. Data: 2003-05-22 13:51:49
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    gsks wrote:
> [...]
    > zadoscuczynienia. Jaki jest dokladny przepis wykonawczy mowiacy, ze za 8
    > przepracowanych godzin nalezy sie 12 godzin wolnych.

    art.143§2 kodeksu pracy

    KG