  • 1. Data: 2003-05-20 21:45:04
    Temat: czy figuruje jako karany ?
    Od: "news" <k...@4...pl>

    mam pytanko jak w temacie a to z nastepujacych powodow:
    mialem (jak jeszcze obowiazywalo) sprawe w kolegium za wykroczenie drogowe.
    orzeczenie kolegium bylo dla mnie nie do zaakceptowania i sie odwolalem.
    sprawa trafila do sadu - do wydzialu karnego i tam uznano moja wine, jednak
    zmniejszono wymiar kary (na czym mi wlasnie zalezalo). poniewaz jednak
    odbyla sie sprawa karna a ja zostalem "skazany" - (chyba dobrze rozumiem
    ?) - to czy figuruje teraz w rejestrze osob karanych czy nie - nadmieniam,
    ze zaczelo sie od wykroczenia drogowego.

    jesli figuruje, to jak dlugo (czy z uplywem czasu jestem automatycznie
    wykreslany z tego rejestru ?)

    z gory dzieki za info
    pzdr

    --