  • 1. Data: 2003-05-20 20:38:58
    Temat: instytucje publiczne a internet
    Od: jokey <jokey@pf_nospam_.pl>

    Witam !

    Usilnie proboje ustalic czy istnieje jakas ustawa/rozporzadzenie
    odgornie wymuszajaca na urzedach i instytucjach panstwowych
    uzytecznosci publicznej posiadanie przez nich stron www, publikowanie
    na nich aktualnych informacji oraz umozliwienie petentom kontaku z
    urzedami i placowkami panstwowymi po przez e-mial.

    Z gory dziekuje za pomoc !

  • 2. Data: 2003-05-21 00:24:55
    Temat: Re: instytucje publiczne a internet
    Od: a...@a...com (A78p2w)

    Tak, Freedom of Information Act, ktorego ostatnia nowelizacja nakazuje
    posiadanie elektroniczynych czytelni w stronach www urzedow. W tych czytelniach
    jest obowiazek wystawiania do wgladu publicznego najbardziej zadanych do wgladu
    przez obywateli dokumentow.

    Zerknij na http://www.fbi.gov i przeskocz do dzialu FOI. W ogole, to to przejdz
    sie po wszystkich urzedach w domenach xxx.gov i kliknij na FOI (czasami pisane
    pelnym skrotem FOIA).

    No, chyba ze mowimy o skorumpowanym rzadzie tow. Millera. Wtedy obowiazku nie
    ma. Za wyjatkiem obywatelskiego:
    http://tajnedokumenty.com

  • 3. Data: 2003-05-21 01:52:00
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "A78p2w" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > ma. Za wyjatkiem obywatelskiego:
    > http://...com

    Rzygać już się chce od tej natrętnej reklamy tego serwisu...
    Opanuj się.

    --
    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 4. Data: 2003-05-21 08:07:52
    Od: jokey <jokey@pf_nospam_.pl>

    On 21 May 2003 00:24:55 GMT, a...@a...com (A78p2w) wrote:
    Hey !

    dzieki, ale mi chodzi o polskie urzedy i ich www
    pisze prace magisterska, w ktorej wykorzystuje kilka witryn rzadowych
    i wypadalo by mi udokumentowac, ze strony te nie istnieja tylko z
    dobrej woli jakichs ludzi ale egzystencje ich wymusza jakis przepis
    prawny :) jaki ?

    Bardzo prosze o pomoc raz jeszcze, bo nie mam juz sily przeszukiwac
    www.sejm.gov.pl - strasznie wolno to chodzi :(

  • 5. Data: 2003-05-21 10:32:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 May 2003, jokey wrote:
    [...]
    >+ dzieki, ale mi chodzi o polskie urzedy i ich www[...]
    >+ dobrej woli jakichs ludzi ale egzystencje ich wymusza jakis przepis
    >+ prawny :) jaki ?

    Przykładowo tu:
    http://www.isnet.katowice.pl/interpretacje/ipp.htm

    ...przepis podano na stronie :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-05-21 10:37:16
    Od: "Roman" <n...@N...gazeta.pl>

    a...@a...com (A78p2w) napisał(a):

    > Tak, Freedom of Information Act

    Super! ktoś pyta na polskiej grupie o akty prawne, a gościu wyskakuje z czymś
    takim :-)))

  • 7. Data: 2003-05-21 11:03:51
    Od: jokey <jokey@pf_nospam_.pl>

    On Wed, 21 May 2003 12:32:13 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    Hi!

    > Przykładowo tu:
    >http://www.isnet.katowice.pl/interpretacje/ipp.htm
    >
    >...przepis podano na stronie :)

    przepis jest do ordynacji podatkowej :(
    a na temat publikacji w internecie Izba Skarbowa ma do powiedzenia
    tyle:

    Nie ponosi zatem odpowiedzialności za treść publikowanych na swojej
    stronie internetowej informacji, pochodzących od tych organów
    podatkowych.

    to ciekawie brzmi ale nie wyjasnia czemu Izba Skarbowa musi miec
    strone internetowa i cokolwiek na niej publikowac ;)???

    Gwoli scisloci placowka na temat ktorej poszukuje informacji sa
    Osrodki Doradztwa Rolniczego, jako ciekawostke podam ze posiadaja w
    kraju 312 oddzialow (!) Ale tylko te glowne maja swoje strony www.
    Niemniej ciagle nie wiem czemu musza one miec swoje www - pliz help !
    :)