  • 1. Data: 2003-05-21 06:55:32
    Temat: Spadek - wezwanie na rozprawe
    Od: Emeryt <emr@_to_wyrzuc_box43.pl>

    Witam
    Dzieki dużej pomocy ze strony tej grupy udało mi się złożyć
    wniosek o przeprowadxzenie postępowania spadkowego w sądzie.
    Otrzymałem właśnie (i pozostali spadkobiercy) wezwanie na
    rozprawę z adnotację "obecność nieobowiązkowa". Ja oczywiście
    stawię sie (ostatecznie jestem wnioskodawcą), ale reszcie
    nie chce się jechać na drugi koniec Polski. W związku z tym
    mam pytanie: czy nieobecnośc spadkobierców nie bedzie skutkowała
    przedłużeniem postepowania?

    Pozdrawiam
    Emeryt

  • 2. Data: 2003-05-21 13:11:25
    Temat: Re: Spadek - wezwanie na rozprawe
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Emeryt wrote:
> [...]
    > nie chce się jechać na drugi koniec Polski. W związku z tym
    > mam pytanie: czy nieobecnośc spadkobierców nie bedzie skutkowała

    Jeśli nie minęło 6 miesięcy od chwili smierci, to muszą złożyc
    oświadczenie o przyjęciu/odrzuceniu spadku. Ale mogą to zrobić u
    notariusza lub w sądzie rejonowym miejsca zamieszkania.

    KG

  • 3. Data: 2003-05-21 17:37:34
    Od: Emeryt <emr@box43_wyrzuc_to.pl>

    Kamil Gołaszewski napisał(a):

    > Jesli nie minelo 6 miesiecy od chwili smierci, to musza zlozyc
    > oswiadczenie o przyjeciu/odrzuceniu spadku.

    6 miesięcy minęlo - wszyscy spadek przyjęli.

    Emeryt