  • 1. Data: 2002-11-18 17:18:23
    Temat: gdzie znalezc stare akty prawne??
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    Moze wiecie gdzie znalezc baze starych aktów prawnych (1989-1991)?
    Konkretnie chodzi mi o Monitor Polski.
    Dzieki za jakies wskazowki.
    Aga

  • 2. Data: 2002-11-18 19:47:52
    Temat: Re: gdzie znalezc stare akty prawne??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Spróbój na http://www.abc.com.pl . Tylko trzeba pokombinować, bo chyba
    zablokowali bezpośredni dostęp. Ja robię tak, że z głównej strony wchodzę w
    dowolny akt z Monitora, a następnie wspinam się do góry po odnośnikach aż
    dojdę do roczników.

  • 3. Data: 2002-11-19 13:37:58
    Od: "Lighter" <l...@g...pl>

    Co potrzebujesz ? Podaj numery Monitorów, a ja prześlę CI na priva to czego
    szukasz.

    Lighter
    Gadu Gadu 3353088