  • 1. Data: 2011-10-22 22:13:31
    Temat: gdzie zglosic dziwny w smaku napoj ze sklepu
    Od: bartek <b...@...pl>

    witam
    kupilem w sklepie xxx napoj
    ktory jak sie pije smierdzi lekami

    gdzie to mozna zglosic?????????

    dodatkowo na ciele wyskoczyly mi rozne plamy podejrzewam ze to od tego
    napoju

    prosze o porade

  • 2. Data: 2011-10-22 23:23:22
    Temat: Re: gdzie zglosic dziwny w smaku napoj ze sklepu
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-23 00:13, bartek pisze:
> [...]
    > ktory jak sie pije smierdzi lekami
    >
    > gdzie to mozna zglosic?????????
    >

    > dodatkowo na ciele wyskoczyly mi rozne plamy podejrzewam ze to od tego

    Jak Ci zostało trochę tego napoju to zawieź do Sanepidu. Ale i tak zgłoś.
    Niech pojadą do tego sklepu i spróbują :-)

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 3. Data: 2011-10-23 10:39:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bartek napisa?(a):

    > dodatkowo na ciele wyskoczyly mi rozne plamy podejrzewam ze to od tego
    > napoju

    Idź do lekarza. Wez ze soba etykiete i numer partii/serii (jesli taki
    jest).

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 4. Data: 2011-10-23 11:16:22
    Od: "Konrad" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > kupilem w sklepie xxx napoj
    > ktory jak sie pije smierdzi lekami

    To się nazywa Wermut - plamy zejdą za pare dni a smak jest właściwy.

    Konrad

  • 5. Data: 2011-10-26 23:16:38
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > kupilem w sklepie xxx napoj
    > ktory jak sie pije smierdzi lekami
    >
    > gdzie to mozna zglosic?????????

    Póki co rozszyfruj XXX bo to porno
    i jak pijesz z czym to śmierdzi jakimi lekami.
    Jakie leki bierzesz na codzień?

    Feromon