  • 1. Data: 2011-10-23 09:20:06
    Temat: Pilnie proszę o pomoc
    Od: "###" <###@###.pl>

    Witam!

    Czy w piśmie zwołującym zebranie członków stowarzyszenia,
    wymieniając nazwy i produkty firm, które będą omawiane
    podczas prezentacji na zebraniu, należy dopisać formułkę:
    "Wymienione tu nazwy firm i produktów są znakami towarowymi
    lub nazwami handlowymi odpowiednich właścicieli i zostały użyte
    wyłącznie w celach informacyjnych" ?
    Czy powyższa formułka jest prawidłowa?

    Sprawa jest pilna.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2011-10-23 10:43:23
    Temat: Re: Pilnie proszę o pomoc
    Od: "Estera Sotecka" <Estera .Sotecka@hotmaiil.com>

    >Sprawa jest pilna.

    absolutnie nie trzeba

    Estera - aplikantka

  • 3. Data: 2011-10-23 10:47:41
    Od: "###" <###@###.pl>

    > absolutnie nie trzeba
    >
    > Estera - aplikantka

    Dziękuję za odpowiedź.
    Jeśli to możliwe, to proszę o określenie
    kiedy taka formułka jest konieczna.
    Może się to przydać na przyszłość. :-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-10-23 15:06:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 23 Oct 2011 12:47:41 +0200, ### napisał(a):

    > Dziękuję za odpowiedź.
    > Jeśli to możliwe, to proszę o określenie
    > kiedy taka formułka jest konieczna.
    > Może się to przydać na przyszłość. :-)

    To troll kolina. Nie marnuj czasu na czytanie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2011-10-23 15:12:56
    Od: "###" <###@###.pl>

    > To troll kolina. Nie marnuj czasu na czytanie.
    Widzę, że choroba widzenia we wszystkim trolla
    ogarnia coraz więcej osób. Zaraza jakaś?
    O co by ktoś nie zapytał, to zawsze znajdzie się
    odpowiadacz, który stwierdzi, że to troll.
    Może zatem pozamykać wszystkie grupy dyskusyjne?

  • 6. Data: 2011-10-23 16:33:24
    Od: to <t...@x...abc>

    begin ###

> [...]
    > osób. Zaraza jakaś? O co by ktoś nie zapytał, to zawsze znajdzie się
    > odpowiadacz, który stwierdzi, że to troll. Może zatem pozamykać

    Nie trolluj.

  • 7. Data: 2011-10-24 05:51:27
    Od: "Estera Sotecka" <Estera .Sotecka@hotmaiil.com>

    > odpowiadacz, który stwierdzi, że to troll. Może zatem pozamykać
    > wszystkie grupy dyskusyjne?

    Nie dyskutuj z trolami. Szkoda czasu i nerwów.
    Co do znaków towarowych - musisz mieć zgodę jeśli używasz je do celów innych
    niż te do których są przeznaczone. Twój przypadek wyczerpuje znamiona celów
    informacyjnych - więc nikogo nie musisz pytać

    Estera-Palestra

  • 8. Data: 2011-10-24 11:30:51
    Od: "###" <###@###.pl>

> [...]
    > celów
    > informacyjnych - więc nikogo nie musisz pytać

    Bardzo dziękuję i pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-10-24 14:53:09
    Od: "Estera Sotecka" <Estera .Sotecka@hotmaiil.com>

    >Bardzo dziękuję i pozdrawiam

    Nie ma zaco, jak masz pytania prawne to wal na priv. Ja z koleżankami zawsze
    chętna...

    Estera

  • 10. Data: 2011-10-24 14:59:22

    > Nie ma zaco, jak masz pytania prawne to wal na priv. Ja z koleżankami
    > zawsze
    > chętna...

    Super! Jeszcze raz dzięki.
    Pozdrowienia