  • Data: 2015-05-06 12:14:42
    Temat: gdzie we wrocławiu ?
    Od: "marek" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    gdzie we wrocławiu znajdę prawnika, adwokata, który poświęci mojej osobie
    15min, swojego cennego czasu .... zapozna przy tym się z paroma kartkami i
    jesli będzie możliwość napisze pismo do sądu najwyższego o kasację wyroku
    nie biorąc przy tym przysłowiowej złotówki.
    gdyz jak się dowiedziałem pismo takie może tylko napisać taka osoba, a moim
    zdaniem zachodza ku temu przesłanki,,,,
    gdyż i sąd okręgowy a następnie rejonowy podważyły wyrok sądu najwyższego

    w okręgowej radzie adwokackiej za "audiencję" u pana adwokata życzą sobie
    zapłaty z góry